Program do edycji video oraz napisów

decimus

Bardzo aktywny
Zasłużony
Dołączył
24 Wrzesień 2014
Posty
665
Reakcje/Polubienia
89
Czy moglibyście mi polecić jakiś program do obróbki nagranego filmiku video oraz podłożenia w nim napisów.
Filmik będzie w języku obcym, i będę musiał podłożyć tłumaczenie dialogu.
Jestem w tym laikiem więc każda pomoc jest cenna.
 

al

Marszałek Forum
Członek Załogi
Administrator
Dołączył
22 Lipiec 2012
Posty
10031
Reakcje/Polubienia
10668
Miasto
Somewhere over the rainbow.
Czy moglibyście mi polecić jakiś program do obróbki nagranego filmiku video oraz podłożenia w nim napisów.
Filmik będzie w języku obcym, i będę musiał podłożyć tłumaczenie dialogu.
Jestem w tym laikiem więc każda pomoc jest cenna.

Jak nie masz do czynienia z takimi rzeczami to spróbuj sobie Capcut:

Zaloguj lub Zarejestruj się aby zobaczyć!
 

yyy

Bardzo aktywny
Zasłużony
Dołączył
12 Maj 2013
Posty
524
Reakcje/Polubienia
403
Czy moglibyście mi polecić jakiś program do obróbki nagranego filmiku video oraz podłożenia w nim napisów.
Filmik będzie w języku obcym, i będę musiał podłożyć tłumaczenie dialogu.
Jestem w tym laikiem więc każda pomoc jest cenna.
Te napisy masz w jakimś osobnym pliku? Jak tak to możę wystarczy notatnik i mkvtoolnix. Jak chcesz robić tylko tłumacznie i nie potrzebujesz wycinać nic z filmu to może wystarczy Subtitle Edit
 
Ostatnia edycja:

decimus

Bardzo aktywny
Zasłużony
Dołączył
24 Wrzesień 2014
Posty
665
Reakcje/Polubienia
89
Te napisy masz w jakimś osobnym pliku? Jak tak to możę wystarczy notatnik i mkvtoolnix. Jak chcesz robić tylko tłumacznie i nie potrzebujesz wycinać nic z filmu to może wystarczy Subtitle Edit
Napisami będzie dialog nagrywanej rozmówki, która będzie w języku francuskim. Dialog mam w MS Word.
 

yyy

Bardzo aktywny
Zasłużony
Dołączył
12 Maj 2013
Posty
524
Reakcje/Polubienia
403