Witamy na PZD!

Welcome to PZD!

Register Zaloguj

AppGuard przestał działać - problem z aktywacją

senior38

Bardzo aktywny
Zasłużony
Dołączył
6 Listopad 2010
Posty
1543
Polubienia
151
Autor tematu #1
Mam pytanie do używających ten program,bo u mnie dziś przestał działać.Po włączeniu laptopa poprosił mnie o aktywację.Po wpisaniu klucza licencji nie przyjął.W związku z tym pytanie.Czy u Was działa.Zapomniałem dodać,że jest to wersja lifetime 4.4.6.1
 

Ircus

Bardzo aktywny
Ekspert
Dołączył
26 Maj 2010
Posty
4019
Polubienia
3420
#2
Mam pytanie do używających ten program,bo u mnie dziś przestał działać.Po włączeniu laptopa poprosił mnie o aktywację.Po wpisaniu klucza licencji nie przyjął.W związku z tym pytanie.Czy u Was działa.Zapomniałem dodać,że jest to wersja lifetime 4.4.6.1
Odinstaluj Appguard ,zresetuj laptopa i ponownie zainstaluj i wpisz dane - jeśli to nie pomoże pisz do supportu żeby ci odblokowali licencje support@blueridge.com
 
Ostatnia edycja:

al

The janitor
Członek Załogi
Administrator
Dołączył
22 Lipiec 2012
Posty
4582
Polubienia
1886
#3
A czy to czasem nie jest ten nowy laptop na którym wcześniej nie działał Windows :??
Jeśli przeniosłeś licencję na inny komputer to powinieneś wcześniej odinstalować AG z poprzedniego żeby przyjął licencje na nowym. W przeciwnym razie musisz zrobić tak jak opisał Ircus piętro wyżej.