Avast Antivirus 7 Free czy Pro

vitio

Bardzo aktywny
Dołączył
4 Styczeń 2012
Posty
188
Reakcje/Polubienia
119
1. Czym różni się Avast Antivirus 7 Free od Pro? Na stronie:

Zaloguj lub Zarejestruj się aby zobaczyć!
zobaczyłem, że np. Sandboxem, ale wydawało mi się, że Avast Antivirus 7 Free też ma Sandboxa - czy może on jest słabszy czy jakoś inaczej inny (nie znam się za bardzo na Sandboxach)?
2. Czy warto dokonać tej zmiany z Free na Pro?
 
A

Anonymous

Avast free ma automatycznego sandboxa i uruchamiać możesz w nim tylko te programy które avastowi się nie podobają, natomiast w wersji pro możesz uruchamiać w piaskownicy co tylko chcesz :klawik. Choć z tego co wiem wysokich lotów to ona nie jest. Pro ma jeszcze safezone- przeglądarkę która pozwala przeglądać strony internetowe w prywatnym, bezpiecznym środowisku, niewidocznym dla reszty systemu. Bardzo przydatne przy bankowości elektronicznej czy zakupach przez neta :D
 

zapomnij

Bardzo aktywny
Zasłużony
Dołączył
16 Luty 2011
Posty
722
Reakcje/Polubienia
234
Podepnę się pod pytanie,lecz lekko je zmodyfikuję ....Avast7 czy Panda Cloud?
 

vitio

Bardzo aktywny
Dołączył
4 Styczeń 2012
Posty
188
Reakcje/Polubienia
119
Czy Sandboxie w wersji free jest lepszy od sandboxa z Avast Antivirus 7 Pro?
 

vitio

Bardzo aktywny
Dołączył
4 Styczeń 2012
Posty
188
Reakcje/Polubienia
119
1. Ale Avast Antivirus 7 Pro ma jeszcze przeglądarkę SafeZone (podoba mi się), więc może warto mieć:
- Avast Antivirus 7 Pro (już się niby nastawiłem na jego zakup chyba że nie warto)
- plus Sandboxie jeśli byłby lepszy od sandboxa w Avascie - tylko czy nie będą się gryzły?

2. Włączyłem próbnie Sandboxie i ściągnąłem plik z poczty do katalogu na pulpicie a gdy wyłączyłem Sandboxie, to ten plik mi znikł - czy ja coś źle robię, bo wolałbym żeby taki plik mi został. Nie za bardzo rozumiem jak działają piaskownice.
 

vitio

Bardzo aktywny
Dołączył
4 Styczeń 2012
Posty
188
Reakcje/Polubienia
119