Do usunięcia :p

d0r0t@

Bardzo aktywny
Dołączył
8 Styczeń 2014
Posty
985
Reakcje/Polubienia
42
Do usunięcia :p
 
Ostatnia edycja:

OXYGEN THIEF

Bardzo aktywny
Członek Załogi
Administrator
Dołączył
26 Maj 2010
Posty
35781
Reakcje/Polubienia
24811
Miasto
Trololololo
Muszę kupić prezent na Mikołaja i pod choinkę trzem siostrom w wieku 12, 13 i 16 lat. Może ktoś ma tutaj córki, siostrzenice/bratanice albo siostry w tym wieku i mógłby podpowiedzieć, z czego takie dziewczyny mogłyby się ucieszyć? Nie mam pojęcia, co im kupić :( Nie znam się na dzieciach i bardzo rzadko je widuję, więc nie wiem co lubią. Wiem tylko, że na pewno nie należą do moli książkowych, więc książki odpadają :p
Daj im kasiorę, same wybiorą sobie prezenty.
 

d0r0t@

Bardzo aktywny
Dołączył
8 Styczeń 2014
Posty
985
Reakcje/Polubienia
42
A wypada tak na Mikołaja i pod choinkę dawać kasę?
 

OXYGEN THIEF

Bardzo aktywny
Członek Załogi
Administrator
Dołączył
26 Maj 2010
Posty
35781
Reakcje/Polubienia
24811
Miasto
Trololololo
A wypada tak na Mikołaja i pod choinkę dawać kasę?
Lepiej dać kasiorę niż pstryknąć zły prezent który zostanie walnięty do przysłowiowej szuflady.Jeszcze gorzej będzie jak dla pierwszej spodoba się to co dostanie druga lub trzecia :zgon .
Proponuję według wieku:
12 lat - 1200zł
13 lat - 1300zł
16 lat - 1600zł
Na bank będą zadowolone :klawik
 

al

Marszałek Forum
Członek Załogi
Administrator
Dołączył
22 Lipiec 2012
Posty
9939
Reakcje/Polubienia
10543
Miasto
Somewhere over the rainbow.
Najlepiej gdybyś wiedziała co lubią bo tak to trochę trudno. Może nie musi to być prezent który się daje a może gdzieś je zabrać. Koncert? Pod koniec listopada Slayer gra :klawik
 

d0r0t@

Bardzo aktywny
Dołączył
8 Styczeń 2014
Posty
985
Reakcje/Polubienia
42
do usunięcia
 
Ostatnia edycja:

OXYGEN THIEF

Bardzo aktywny
Członek Załogi
Administrator
Dołączył
26 Maj 2010
Posty
35781
Reakcje/Polubienia
24811
Miasto
Trololololo