Konwersja grafiki rastrowej na wektorową [Problem]

kinimoD

Bardzo aktywny
Dołączył
5 Maj 2012
Posty
668
Reakcje/Polubienia
2
Potrzebuję przekonwertować logo ze zwykłej bitmapy na postać wektorową, żeby móc zmieniać rozmiary bez utraty jakości. Niestety nie znam się grafice wektorowej (jakieś Illustratory, Corele) i rezultaty moich starań są dalekie od oczekiwań. Zna się może ktoś na tym i jest w stanie pomóć?

astrobazalogo2.png


Ewentualnie czy ktoś kojarzy czcionkę jaka jest użyta w tym logo? Jej przekształcanie wychodzi mi najgorzej. Logo dostałem niestety małe i jako jpg. Nie wiem kto i w czym to robił, ani jakiej czcionki użył.

Z góry dzięki za każdą pomoc

:england
 

Emmers

Bardzo aktywny
Ekspert
Dołączył
25 Marzec 2012
Posty
2235
Reakcje/Polubienia
788
Miasto
Hajnówka
Mogę spróbować. Rysunek jest dość prosty i wydaje mi się, że nie powinno być z tym kłopotu. Czcionka zostanie przekształcona na krzywe, chyba że znajdę taką w bazie.

plik corela cdr

Zaloguj lub Zarejestruj się aby zobaczyć!
plik svg

Zaloguj lub Zarejestruj się aby zobaczyć!
plik pdf
Zaloguj lub Zarejestruj się aby zobaczyć!
 

kinimoD

Bardzo aktywny
Dołączył
5 Maj 2012
Posty
668
Reakcje/Polubienia
2
Wielkie dzięki Emmers :yes master

Znalazłem czcionkę, która została tu użyta. Niestety jest płatna :płacz i nie ma polskich znaków (to akurat nie problem). Nazywa się Insignia Alternate/Alternative (i tak i tak nazywają)


Zaloguj lub Zarejestruj się aby zobaczyć!

Jeszcze raz WIELKIE DZIĘKI Emmers :ukłon

:england
 

Emmers

Bardzo aktywny
Ekspert
Dołączył
25 Marzec 2012
Posty
2235
Reakcje/Polubienia
788
Miasto
Hajnówka
kinimoD napisał:
Wielkie dzięki Emmers :yes master

Znalazłem czcionkę, która została tu użyta. Niestety jest płatna :płacz i nie ma polskich znaków (to akurat nie problem). Nazywa się Insignia Alternate/Alternative (i tak i tak nazywają)