Kupno nowego routera - pytania

tofana

Bardzo aktywny
Fąfel
Dołączył
12 Luty 2013
Posty
3505
Reakcje/Polubienia
857
Miasto
Boogie Street
Własnie pożegnałam swój wysłużony router. Muszę kupić nowy.
Proszę o pomoc w wyborze, nie znam się na tym.
Ma być bezpieczny i ma być użytkowany w niedługim czasie ze światłowodami z Orange.
 

SE7EN

Bardzo aktywny
Fąfel
Dołączył
27 Maj 2010
Posty
1124
Reakcje/Polubienia
114
Za ile, na ile urządzeń (jakich) i jakie wielkie mieszkanie.
 

vitio

Bardzo aktywny
Dołączył
4 Styczeń 2012
Posty
188
Reakcje/Polubienia
119
Jeśli zależy Ci na superbezpieczeństwie, to polecam Fritzboxy.
 

wacek_1984

Bardzo aktywny
Zasłużony
Dołączył
8 Marzec 2014
Posty
486
Reakcje/Polubienia
48
@tofana - jaki masz zakres cenowy? Ze swojej strony jak kolega wyżej polecam
- Fr!tz
- Microtic

Ale to jak masz nieograniczone zasoby ;)
 

tofana

Bardzo aktywny
Fąfel
Dołączył
12 Luty 2013
Posty
3505
Reakcje/Polubienia
857
Miasto
Boogie Street
Zasoby nie są nieograniczone, ale kilka stów mogłabym poświęcić.
W domu są 2 laptopy + komórki. :dziwak Aha, mam jeszcze TV z WiFi. :zaciesz
Mieszkanie 50 m2.

Na jakie parametry trzeba zwracać uwagę przy kupnie, możecie wskazać konkretne modele?


Fritzboxy na alledrogo od 200 do 10000 PLN.

Aha, chcę mieć możliwość korzystania z telefonu stacjonarnego internetowego i .... TV. :dziwak

To który będzie dobry? :wariat
 

al

Marszałek Forum
Członek Załogi
Administrator
Dołączył
22 Lipiec 2012
Posty
9846
Reakcje/Polubienia
10470
Miasto
Somewhere over the rainbow.
tofana napisał:
Zasoby nie są nieograniczone, ale kilka stów mogłabym poświęcić.
Na jakie parametry trzeba zwracać uwagę przy kupnie, możecie wskazać konkretne modele?


Fritzboxy na alledrogo od 200 do 10000 PLN.

Aha, chcę mieć możliwość korzystania z telefonu stacjonarnego i .... TV. :dziwak

To który będzie dobry? :wariat