niewadzkak
Świeżak
- Dołączył
- 17 Lipiec 2016
- Posty
- 34
- Reakcje/Polubienia
- 2
Od kilku lat posiadam mikroskop USB firmy Celestron. Chciałam go użyć po dłuższym czasie, lecz program (ten sam, którego używałam wcześniej na Windowsie 7) nie widzi wpiętego do USB mikroskopu, mimo że w mikroskopie po podłączeniu zapalają się LEDy i pojawia się w menedżerze urządzeń. Gdy uruchamiam program, pojawia się komunikat "please plug in microscope and run software again". Uruchomienie w innych trybach zgodności nie pomaga. Odkopałam starego laptopa z Windowsem 7 i wszystko działa, więc to nie wina mikroskopu. Próbowałam napisać do supportu, ale mimo klikania "send" wiadomość nie chce się wysłać.
Czy jest coś, co mogę zrobić, aby mikroskop działał na Win10, czy muszę kupić jakiś inny sprzęt?
Czy jest coś, co mogę zrobić, aby mikroskop działał na Win10, czy muszę kupić jakiś inny sprzęt?