- Dołączył
- 23 Wrzesień 2016
- Posty
- 3893
- Reakcje/Polubienia
- 1228
Nie dość że T-Mobile wprowadziło ostatnio "udoskonalenia" powodujące w pewnych sytuacjach niemożność korzystania z wszystkich usług jakie oferują za pieniądze klienta (przez ok. miesiąc czasu nie potrafią naprawić wprowadzonych "udoskonaleń" i mataczą że zakończyli pracę nad zgłoszeniem), to teraz jeszcze to:
Więcej na temat zaistniałej sytuacji w internecie i innych mediach.
Szanowni Państwo,
Informujemy, że dziś, 31.01.2019 r. w godzinach porannych miał miejsce pożar w naszej lokalizacji w warszawskim Annopolu. Żaden pracownik nie ucierpiał w wyniku zdarzenia. W konsekwencji incydentu obecnie brak możliwości kontaktu z call center T-Mobile, niedostępne są również niektóre systemy firmy.
Powyższe mogą skutkować ograniczeniem dostępności usług.
T-Mobile podjął niezwłoczne działania w celu minimalizacji utrudnień.
Z poważaniem,
Biuro Prasowe T-Mobile
Więcej na temat zaistniałej sytuacji w internecie i innych mediach.
Zaloguj
lub
Zarejestruj się
aby zobaczyć!