Prośba o wybór zabezpieczenia.

daria15

Świeżak
Dołączył
11 Kwiecień 2014
Posty
18
Reakcje/Polubienia
0
Chciałam Was prosić o pomoc w zabezpieczeniu mojego laptopa.To jest model Sony :: Vaio Fit E i5-3337U/8GB/750/DVD-RW/.A system do Windows 8 64 bit PL (nie wiem czy dobrze napisałam :zawsty ).
Nie znam się w ogóle na zabezpieczeniach bo do tej pory miałam tylko smartfona i tableta.Dlatego chciałabym prosić,żeby to zabezpieczenie nie sprawiało mi żadnych trudności.
Korzystam z portali społecznościowych,komunikatorów,oglądam w internecie filmy i słucham muzyki.
 

fiodor99

Bardzo aktywny
Zasłużony
Dołączył
24 Listopad 2011
Posty
870
Reakcje/Polubienia
86
Miasto
25° 47' N 80° 13' W
Moja propozycja, automat: Bitdefender Internet Security

poniżej link do promocji na pół roku:
Kamelka napisał:
Bitdefender Internet Security na sześć miesięcy na SOS ponownie


Zaloguj lub Zarejestruj się aby zobaczyć!
 

Alexander

Bardzo aktywny
Dołączył
12 Listopad 2010
Posty
474
Reakcje/Polubienia
0
Miasto
W.
Avg to dobry wybór wybór, bardzo rozsądny program, wyposażony w ochronę pozadefinicyjną.
Nie sprawia problemów.
W ustawieniach skanowań włącz "Raportowanie potencjalnie niepożądanych programów" we wszystkich opcjach i polecam jeszcze automatyczne skanowanie nośników wymiennych :)
W sumie rok licencji to sporo.
Do tego wtyczka do przeglądarki: Adblock Plus, Bitdefender TrafficLight oraz aplikacja do ochrony Facebooka Eset SocialMedia Scanner (dostępny na FB).
 
A

Anonymous

Szanując zdanie moich Przedmówców :dziękuję z ręka na sercu zaanonsuje Ci zestaw na którym całe lata w bezpieczny sposób będziesz mogła sobie słuchać (i nie tylko) w necie króla białego RnB z Twojego avka :eek:o
Norton Internet Security + AppGuard
Dodatkowo publicznie deklaruję się pomóc,we wszystkich problemach z ustawieniami tego combo.
BTW.Fajny design ma ten VAIO rzekłbym,taki : genderowy :klawik. .
 
A

Anonymous

I to sugerujesz (sądząc po nicku) 15 latce ?? .Żeby przepiła kasę na softy :szydera ?