Problemy z zamówieniami w BestCena.pl to tylko wierzchołek kłopotów

mikesz

Bardzo aktywny
Dołączył
18 Luty 2013
Posty
1038
Reakcje/Polubienia
3125
Zarejestrowali dzialalnosc poza Polska, zeby uniknac opodatkowania.

Skarbowka dopadla duzego sprzedawce elektroniki. Policja chwali się kolejnymi sukcesami w walce z firmami, które nie płacą podatku VAT w obrocie elektroniką. Funkcjonariusze zablokowali aż 3,4 mln zł. Kolejny sukces policji w walce z przedsiębiorcami, którzy nie płacą należnych państwu podatków. Jak podaje witryna gov.pl, komórka szefa KAS ds. STIR i komórka analityczna Wielkopolskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Poznaniu wykryły podmioty, które nie uiszczały należnego państwu podatku VAT w obrocie elektroniką. 3,4 mln zl w rekach policji Funkcjonariusze zablokowali te środki na poczet niezapłaconych podatków, ale to i tak tylko kropla w morzu zaległości. Okazuje się, że z tytułu nieopłacenia należnego VAT-u straty Skarbu Państwa wyniosły w tym przypadku co najmniej 27,9 mln zł. Firma, którą podejrzewa się o handlowanie sprzętem elektronicznym bez odprowadzania VAT-u, była zarejestrowana na terenie jednego z krajów Unii Europejskiej, chociaż nie prowadziła w nim działalności. Była to tylko stara jak świat sztuczka, byle tylko uniknąć płacenia podatku w naszym kraju. Polscy policjanci ustalili, że wspomniane przedsiębiorstwo nie odprowadzało podatku zarówno w Polsce, jak i w kraju, w którym zostało zarejestrowane. Najwyraźniej to było wystarczającym powodem, by podjąć kolejne działania. Akcja, podczas której zabezpieczono środki, odbyła się na terenie województw wielkopolskiego i dolnośląskiego. Przeszukano w jej tracie 6 lokalizacji, w tym siedzibę firmy, dwa miejsca przechowywania dokumentacji księgowej oraz trzy mieszkania. W tej sprawie przesluchano tez 20 osob. Wśród ludzi, którzy musieli odpowiadać na pytania Krajowej Administracji Skarbowej, znaleźli się nie tylko pracownicy firmy. Policja podaje, że byli wśród nich pracownicy biur rachunkowych oraz osoby bezpośrednio zaangażowane w przestępczą działalność. W akcji wzięło udział 43 funkcjonariuszy KAS, którzy zabezpieczyli nie tylko pieniądze, ale też „dokumentację rachunkową, ewidencje zakupów i sprzedaży, umowy, zamówienia, pełnomocnictwa, a także sprzęt elektroniczny”. Postępowanie trwa teraz dalej. To zresztą nie pierwszy przypadek, gdy polskie służby chwalą się sukcesami tego typu. Zaledwie tydzień temu informowaliśmy, że Centralne Biuro Śledcze Policji (CBŚP) z pomocą Krajowej Administracji Skarbowej (KAS) i Prokuratury Rejonowej we Wrocławiu rozbiło zorganizowaną grupę przestępczą.
Zrodlo: spidersweb.pl
Zaloguj lub Zarejestruj się aby zobaczyć!
 

mikesz

Bardzo aktywny
Dołączył
18 Luty 2013
Posty
1038
Reakcje/Polubienia
3125
BestCena kontratakuje! "Wynajmujac smartfony, chcielismy dla Was dobrze!"

Bestcena wystosowała oświadczenie, w którym tłumaczy się ze swojego modelu biznesowego, pokazuje swoją wizję dokończenia poprzednich transakcji oraz mówi o planach na przyszłość. Co z tego wynika?

Sklep Bestcena, który ostatnio borykał się z problemami dotyczącymi swojego systemu sprzedażowego, wystosował oświadczenie na stronie głównej. Jakbyście nie wiedzieli, to robili to wszystko z troski o klienta i sklep powróci jeszcze silniejszy. Imperium kontratakuje, nie ma co.
Oświadczenie Bestceny w sprawie powrotu

Jeśli kiedykolwiek robiliście zakupy w sklepie Bestcena, to polecam
Zaloguj lub Zarejestruj się aby zobaczyć!
dość długiego) oświadczenia sklepu w sprawie jego działalności. Tu znajdziecie tylko kilka słów komentarza.
Nie chcemy robić tego samego co wszyscy. Zależy nam na tym, żeby dawać klientom więcej niż konkurencja. Dlatego postanowiliśmy być inni… „Własność” widzimy jako koncepcję z przeszłości, która wiąże się z dodatkowymi kosztami. W dzisiejszych czasach nie kupuje się dysku CD z oprogramowaniem Windows Office, lecz subskrypcję, aby z niej korzystać (Office 365). Dzisiaj producenci samolotów nie kupują silników, ale je wynajmują od Rolls-Royce i płacą za ich użytkowanie. Podobny model oferujemy naszym konsumentom.
Czyli jak kupiłeś tam smartfona, to czujesz się jak właściciel Rolse-Roce’a. Kto by się oparł?
My proponujemy zamawianie telefonów w bardzo prosty sposób i używanie ich przez dowolny czas. Co więcej, oferujemy możliwość wymiany sprzętu na nowy model w dowolnym momencie. Nasi klienci nie muszą się zastanawiać, jak naprawić elektronikę po okresie gwarancji.
Bestcena nie widzi problemów w modelu PaaS, przyznaje się jedynie do słabej komunikacji z mediami i klientem.
Na co dzień wolimy bardziej działać niż mówić. Nasz GBC jasno wyjaśnia, co robimy i pokazuje, że dostarczamy klientowi nie tylko sam produkt, ale i całą usługę.
Klienci nie garną się do czytania regulaminów, gałgany.
Wszystkich naszych klientów przepraszamy za niedogodności i problemy. Uważamy, że możliwość anulowania umowy PaaS w ciągu 14 dni od zamówienia wystarczy, aby zrekompensować brak zainteresowania przeczytaniem GBC przed złożeniem zamówienia.
Bestcena obiecuje polubowne rozwiązanie wszystkich niedokończonych transakcji
Najważniejszym celem, nad którym obecnie bardzo intensywnie pracujemy, jest rozwiązanie problemu niedostarczonych zamówień. Zamówienia klientów, którzy zdecydowali się zapłacić gotówką przy odbiorze, musiały zostać anulowane. Klienci, którzy zapłacili kartą, mogą poprosić o obciążenie zwrotne. Pieniądze zostaną zwrócone przez bank lub portale, na których została dokonana płatność.
Jeśli już za nimi tęsknicie, to mam dobrą wiadomość!
Następnie, gdy już naprawimy obecną sytuację, zaproponujemy jeszcze lepsze oferty
Zrodlo: gsmmaniak.pl
Zaloguj lub Zarejestruj się aby zobaczyć!
 
Do góry