Grandalf

Bardzo aktywny
Członek Załogi
Reakcje/Polubienia
WinDefThreatsView to nowe darmowe narzędzie dla systemów operacyjnych Microsoft Windows 10 i 8.1 od firmy Nirsoft, które pomaga administratorom w zarządzaniu zagrożeniami wykrytymi przez wbudowaną ochronę antywirusową systemu operacyjnego Windows Defender Antivirus.

Podobnie jak wiele innych wbudowanych narzędzi systemu Windows, program Windows Defender Antivirus nie jest szczególnie dobrze zaprojektowany, jeśli chodzi o konfigurowanie aplikacji i zarządzanie nią. Program wyświetla powiadomienie o wykryciu zagrożenia, ale jedyną opcją, aby sobie z nimi poradzić, jest relacja jeden na jednego. Ważne pulpity zarządzania, takie jak historia zagrożeń lub różne zabezpieczenia, nie są łatwo zlokalizowane w systemie i często potrzeba wielu kliknięć i wiedzy, aby otworzyć te menu.

WinDefThreatsView stanowi alternatywę, jeśli chodzi o zarządzanie wykrytymi zagrożeniami i wyświetla wszystkie wykryte zagrożenia w interfejsie.
źródło:
Zaloguj lub Zarejestruj się aby zobaczyć!

windefthreatsview-nirsoft.png

32 bit:

64 bit:

Camel1965

Bardzo aktywny
Zasłużony
Reakcje/Polubienia

Camel1965

Bardzo aktywny
Zasłużony
Reakcje/Polubienia
WinDefThreatsView 1.11
  • Version 1.11
    • Added 'Add Header Line To CSV/Tab-Delimited File' option (Turned on by default).
  • Version 1.10
    • Added option to choose another font (name and size) to display in the main window.
    • When pressing F5 (Refresh) the refresh process is smoother, keeping the selected item and scroll position.
  • Version 1.06
    • Added 'Put Icon On Tray' option.

Camel1965

Bardzo aktywny
Zasłużony
Reakcje/Polubienia

Camel1965

Bardzo aktywny
Zasłużony
Reakcje/Polubienia

WinDefThreatsView 1.15​

Feb 20, 2024
  • Added option to change the sorting column from the menu (View -> Sort By). Like the column header click sorting, if you click again the same sorting menu item, it'll switch between ascending and descending order. Also, if you hold down the shift key while choosing the sort menu item, you'll get a secondary sorting.
  • Added 'Sort By' toolbar button
  • Fixed a few high DPI mode issues
  • Fixed issue: When copying data to the clipboard or exporting to tab-delimited file, every line contained an empty field in the end of the line.

Do góry