Wymuszenie maxymalizacji okna GIMP-a przy otwarciu

d0r0t@

Bardzo aktywny
Dołączył
8 Styczeń 2014
Posty
985
Reakcje/Polubienia
42
Chodzi o problem opisany tutaj:
Zaloguj lub Zarejestruj się aby zobaczyć!
. Ktoś tam w odpowiedziach podał rozwiązanie za pomocą skryptu do AutoHotkey. Akurat mam ten program zainstalowany, bo kiedyś tutaj mi go polecono przy innym problemie, ale niestety nie znam się na pisaniu skryptów. Wtedy ktoś mi tu podał gotowy skrypt dla tamtego problemu. Czy mogłabym prosić o pomoc także w tym przypadku? Chyba, że jednak rozwiązanie tam podane nie jest właściwe? Może ktoś ma inny pomysł, aby GIMP zawsze otwierał się już ze zmaksymalizowanym oknem obrazu? Dodam, że ustawienie we właściwościach skrótu nie działa:
Zaloguj lub Zarejestruj się aby zobaczyć!

Problemem jest zresztą nie tylko samo otwarcie aplikacji, bo kiedy zamknę aktualny obraz pozostawiając program uruchomiony, to okno automatycznie się zmniejsza i po otwarciu następnego obrazu znów trzeba je maksymalizować.
 
Ostatnia edycja:

hmmkot

Wygadany
Dołączył
16 Październik 2012
Posty
97
Reakcje/Polubienia
50
to nie gimp zapamiętuje czy był otwarty w małej wersji czy w dużej tylko wydaje mi się, że windows (bo każda wersja gimpa u mnie otwiera się tak samo był zamknięty mały to otwiera się mały i na odwrót)

dodatkowo jeśli masz rozmieszczone dziwnie paski narzędzi to w opcjach masz:

zarządzanie oknami zapisz położenie okien i program zapamiętuje to
 

d0r0t@

Bardzo aktywny
Dołączył
8 Styczeń 2014
Posty
985
Reakcje/Polubienia
42
@hmmkot - Nie mam nic dziwnie położone, a GIMP nigdy nie otwiera się zmaxymalizowany, nikomu (przynajmniej pod Windows, bo jak tam na Linuxie, to nie wiem). O zarządzaniu oknami wiem, ale to nie ma z tym nic wspólnego.
Dodam, że chodzi o zwykły tryb, nie jednookienkowy. Jednookienkowego nie używam, bo tam znów są jakieś durne zakładki z obrazami, które zajmują mi miejsce w pionie i nawet jak jest otwarty tylko jeden obraz, to nie da się ich wyłączyć.