guma77

Bardzo aktywny
Reakcje/Polubienia
mialem wczesniejsza ver wiec wiem oco chodzi :jezyk
a program jest ON , a co mam zaznaczyc jeszcze ?
wczesniej wsio auto bylo :ok

OXYGEN THIEF

Bardzo aktywny
Członek Załogi
Administrator
Reakcje/Polubienia
Miasto
Trololololo
Does AdFender work with 64-bit browsers?

AdFender does not automatically work with 64 bit browsers but you can manually configure any browser to use AdFender as it's HTTP proxy. The host name or proxy address should be set to "127.0.0.1" (your own computer) and the port should be set to 7070 (default). Please refer to your browser help manual on how to manually configure a HTTP proxy.

to jeśli korzystasz z przeglądarki 64 bitowej, jeśli jednak nie to może to
AdFender doesn't seem to be filtering anything... what's wrong?

If you are running Windows Vista or higher, check if your browser is running with elevated privileges. If your browser is running with elevated privileges, you can right click the AdFender tray icon, and select the option "Run with elevated privileges" to run AdFender with elevated privileges. If you don't see this option in the tray menu and you are running Windows Vista and higher, it means AdFender is running with elevated privileges. Verify your firewall settings to make sure AdFender is allowed to connect to the Internet. It is also possible that you are seeing ads that have been downloaded previously and is present in your browser cache. Refer to your browser help on how to clear the cache.
ewentualnie sprawdź czy na pewno dałeś mu dostęp do neta bo bez tego niby jak ma działać.

OXYGEN THIEF

Bardzo aktywny
Członek Załogi
Administrator
Reakcje/Polubienia
Miasto
Trololololo
guma77 napisał:
jak dostep do neta ?
Verify your firewall settings to make sure AdFender is allowed to connect to the Internet.
no kurde pomyśl trochę, sprawdz w zaporze, bez dostępu do neta nie będzie działał.Jak nie wiesz jak to zrobić to zobacz czy pobierzesz aktualizacje z poziomu programu.

guma77

Bardzo aktywny
Reakcje/Polubienia
koledzy aktualizacje pobralo , i nadal nie dziala ??

OXYGEN THIEF

Bardzo aktywny
Członek Załogi
Administrator
Reakcje/Polubienia
Miasto
Trololololo
ty pytasz czy jak bo nie rozumiem.Program działa bosko, dzięki polskim filterkom kosi aż miło.Jest jakiś problem u ciebie.Wyłącz wszystko do ochrony i sprawdź jeszcze raz, rozwiązania przecież trzeba poszukać.

guma77

Bardzo aktywny
Reakcje/Polubienia
no w koncu ktos inny napisal ze mu nie dziala na x64
bo ja tu na jakiegos zakreta wychodze :)
mowilem ze nie dziala na x64 , nie blokuje , mi ani chrome x32 ani ie9 x32 , no i blackhawks x64

oxygen w trybie awaryjnym wlaczylem z obluga sieci + odplalilem adfender
i zablkowal co tam na stronce ,czyli zadzialala ale tylko 1x potem juz nic nie blokowal
z mykime na proxy tez robilem i nie dziala , w AVG IS 2012 wylaczylem zapore i nadal nie dziala :szef

OXYGEN THIEF

Bardzo aktywny
Członek Załogi
Administrator
Reakcje/Polubienia
Miasto
Trololololo
Jak macie 64 bitowe przeglądary to nie dziwne że wam nie działa, pisałem już o tym wcześniej
Does AdFender work with 64-bit browsers?

AdFender does not automatically work with 64 bit browsers but you can manually configure any browser to use AdFender as it's HTTP proxy. The host name or proxy address should be set to "127.0.0.1" (your own computer) and the port should be set to 7070 (default). Please refer to your browser help manual on how to manually configure a HTTP proxy.

trzeba zrobić tak i działa

Jeśli nie to to po odpaleniu przeglądarki i załadowaniu adfendera kliknijcie na jego ikonkę w trayu i odpalcie go z wyższymi uprawnieniami.
AdFender doesn't seem to be filtering anything... what's wrong?

If you are running Windows Vista or higher, check if your browser is running with elevated privileges. If your browser is running with elevated privileges, you can right click the AdFender tray icon, and select the option "Run with elevated privileges" to run AdFender with elevated privileges. If you don't see this option in the tray menu and you are running Windows Vista and higher, it means AdFender is running with elevated privileges. Verify your firewall settings to make sure AdFender is allowed to connect to the Internet. It is also possible that you are seeing ads that have been downloaded previously and is present in your browser cache. Refer to your browser help on how to clear the cache.

guma77

Bardzo aktywny
Reakcje/Polubienia
zdjelem jeszcze raz program , zainstalowalem , prox 127...... wpisane i wkoncu zadzialal :piwko
nie wiem czemu wczesniej nie dzialal , nic nie dodawalem do regul zapory czy cokolwiek w AVG IS 2012( swoja dorga polecam go znalazl mi 2 rotkity i usunal ,a malwarebytes nieznalazlo nic !)
:friends

ps,czy w opcjach jak dalem wszystkie filtry na ON to dobrze? czy wystarczy polskie tylko

OXYGEN THIEF

Bardzo aktywny
Członek Załogi
Administrator
Reakcje/Polubienia
Miasto
Trololololo
w filtrach zaznacz polskie, easy list i privacy.

OXYGEN THIEF

Bardzo aktywny
Członek Załogi
Administrator
Reakcje/Polubienia
Miasto
Trololololo
Ostatnia edycja:

OXYGEN THIEF

Bardzo aktywny
Członek Załogi
Administrator
Reakcje/Polubienia
Miasto
Trololololo
Blokuje tak samo jak firefoxowy adblock ale już tak ładnie nie wypełnia dziur po reklamach jak adblock. :(

Do góry