AudioVideo Geekersoft Video Saver za darmo

Camel1965

Bardzo aktywny
Zasłużony
Reakcje/Polubienia
Geekersoft Video Saver

Video Saver to bardzo praktyczny program do pobierania/konwertowania filmów z YouTube opracowany przez firmę Geekersoft. Jego instalacja i uruchomienie jest bardzo szybkie. Jest to narzędzie, które może pomóc w szybkim pobieraniu zasobów wideo online. Video Saver obsługuje wielowątkowe pobieranie na komputer, co jest proste i łatwe w użyciu.

Funkcje oprogramowania do pobierania wideo Saver:
– Oprogramowanie do pobierania Video Saver jest kompaktowe, w pełni funkcjonalne i szybkie do pobrania.
– W pakiecie nie ma złośliwego oprogramowania, więc po pobraniu możesz z niego spokojnie korzystać
i instalowanie.
– Video Saver downloader ma prosty interfejs, inteligentne funkcje i wideo może być
transkodowane.
– Obsługuje szeroką gamę witryn z treściami wideo, a popularne filmy z YouTube mogą
pobrać w wysokiej rozdzielczości.
– Podczas pobierania filmów możesz konwertować YouTube na 4K, HD, MP4, MP3 i inne
formaty zgodnie z Twoimi potrzebami.
Geekersoft Video Saver can fast download of YouTube videos with one-click, and it's the most stable YouTube video download/conversion tool, supporting batch download/conversion of TV series, movies and music.
Zaloguj lub Zarejestruj się aby zobaczyć!

hakah

Bardzo aktywny
Reakcje/Polubienia
Kamelka: After install and registered, I cannot find the licensed files and the program files of the software. Can you please check and advise
where I can retrieve them?
Thanks a lot for the assistance rendered!

Grandalf

Bardzo aktywny
Członek Załogi
Reakcje/Polubienia
Kamelka: After install and registered, I cannot find the licensed files and the program files of the software. Can you please check and advise
where I can retrieve them?
Thanks a lot for the assistance rendered!

The program extracts itself to the C://ProgramFiles/VideoSaver directory, but it needs the .NET framework to work, which is installed in C://ProgramFiles (x86)/dotnet. You will not find license files because each time you start the program, it sends a request to the server and checks whether it is licensed based on MAC

An https:// www[dot]geekersoft[dot]com/regcode.html?act=searchByMac&gid=17&mac=00-0E-00-A3-00-B0&timestamp=2023-02-09-06-16-20- query returns:

0.jpeg

When you remove the program and reinstall it, it activates itself to the Pro version after downloading data from the server.

The rest of the settings are in the VideoSaver.dll.config file

hakah

Bardzo aktywny
Reakcje/Polubienia
Really thanks for the clear explanation of the program function details, my friend!!

Camel1965

Bardzo aktywny
Zasłużony
Reakcje/Polubienia
Geekersoft Video Saver: 1 Year License
Zaloguj lub Zarejestruj się aby zobaczyć!
  • TERMS:
    • License: 1 Year License
    • Free Update
    • No Free Support
    • Commercial Use: no
    • Personal Use: yes

Platform: Windows

Do góry