AudioVideo Muzyka za darmo

Tadek59

Bardzo aktywny
Fąfel
Reakcje/Polubienia
Wow !

Za darmo i legalnie .

Świetna gratka dla miłośników kultowych gier , muzyka z takich tytułów jak : Unreal Tournament , Gears of War itd .

Link :

Zaloguj lub Zarejestruj się aby zobaczyć!

:D

vonz

Bardzo aktywny
Reakcje/Polubienia
Guvera to strona internetowa, gdzie można wyszukać i pobrać za darmo legalną muzyką MP 3. Cała zawartość jest bezpłatna. System opiera się o kredyty i to jest bardzo łatwy w użyciu.
Aby uzyskać kredyty zarejestruj się lub zaloguj i na podstawie swojego profilu dostaniesz kilka kredytów za pośrednictwem kanałów reklamowych

A

Anonymous

Wy sobie chyba robicie jaja :eek: .Zapodajecie jakieś dziwaczne stronki...a TPB to niby co ? Nielegalne i karalne :dziwak ?

vonz

Bardzo aktywny
Reakcje/Polubienia
From Guvera’s FAQ:
How does Guvera work?
Essentially, we match brands to consumers and they pay for you to download music for free. Instead of brands spending their money advertising to you during your favourite TV show, brands are providing you with credit to download music for free.
Where does the money for this come from?
Unlike P2P file-sharing systems, all content you access through Guvera is legal. Unlike iTunes, all content you access through Guvera is free. Downloads from Guvera can be used on all devices, are premium quality, virus-free and best of all the artists get paid.
Does providing personal information mean I’ll get spammed?
No. All details remain confidential. We want our users to enjoy their Guvera experience, and so do our advertisers.
What happens to the personal information I provide to Guvera?
This information is used ensure the brands who are paying for the content, reach the right people. The accurate matching of brands and users is what enables Guvera to work, and your content to be legal and paid for. Your personal information is never passed on to advertisers or used for any advertiser marketing purposes.

A

Anonymous

Ja tam muzyki to ostatnio słucham tylko na Grooveshark :klawik. Kawałków jest masa, można sobie tworzyć listy odtwarzania i słuchać swojej ulubionej muzyczki :D

wilkunek

Świeżak
Reakcje/Polubienia
100% legalna muzyka?
tak przy okazji nie wiem czy było wcześniej
Robert M przeciwko ACTA rozdaję swoją płytę za darmo:

Tadek59

Bardzo aktywny
Fąfel
Reakcje/Polubienia

Tadek59

Bardzo aktywny
Fąfel
Reakcje/Polubienia

Tadek59

Bardzo aktywny
Fąfel
Reakcje/Polubienia
Witam !

Za darmo Brandi Carlile i płyta LIVE AT BEAR CREEK

Brandi Carlile to mniej znana postać na rynku muzycznym , ale piosenki ma fajne .

Link :

Trzeba , podać swojego maila i kod pocztowy , a za chwilę na maila otrzymamy linka do pobrania płytki w mp3

:)

Tadek59

Bardzo aktywny
Fąfel
Reakcje/Polubienia
Witam !

Do pobrania za darmo płyta ,,LOMA VISTA '' formacji Family of the Year , typ muzyki to Alternative : Folk Rock

Trzeba podać swój mail i kod pocztowy , po kilku minutach otrzymamy link do pobrania płyty :)

Link :

remool

Bardzo aktywny
Fąfel
Reakcje/Polubienia
Free Kids Music Songs

Jak pobrać
Free MP3 Downloads
TO PREVIEW OR DOWNLOAD: Click the Play button next to the song title. The song will start playing in Preview mode. If you want to go ahead and download the file, right-click on the song title. After right-clicking, a menu will pop up, then choose "Save Target as", "Save Link As" or "Save Linked Content As", depending on which browser you're using. A dialogue box will then pop up in most browsers, asking where you'd like to save the MP3 file. In some cases, the file will begin to download to your default download location, without asking where you'd like it saved (often, the desktop).

Tadek59

Bardzo aktywny
Fąfel
Reakcje/Polubienia

Tadek59

Bardzo aktywny
Fąfel
Reakcje/Polubienia

Tadek59

Bardzo aktywny
Fąfel
Reakcje/Polubienia
Muzyka Chrześcijańska
Album kompilacja tego typu muzyki , za darmo
Link :

:)

Do góry