- Dołączył
- 26 Maj 2015
- Posty
- 19243
- Reakcje/Polubienia
- 56070
Alternate Timer to program do zarządzania/rejestrowania czasem/ów (codzienna praca, korzystanie z Internetu itp.). Aby to osiągnąć, harmonogramy tworzone są co miesiąc. Możliwe jest użycie kilku harmonogramów miesięcznie i połączenie harmonogramów z tabelą przeglądową (np. Na rok). Program może również obliczyć wynagrodzenie w tych harmonogramach. Tabele można eksportować jako CSV do dalszego wykorzystania w innych programach. Program będzie pomocny w zarządzaniu dniami roboczymi pracowników, śledzeniu czasu przerw, dni wolnych i zwolnień chorobowych, a także obliczy ich miesięczne wynagrodzenie.
Funkcje Alternate Timer:
- Nieograniczona ilość plików timera na miesiąc
- Funkcja wynagrodzeń
- Ochrona hasła
- Ochrona hasłem opiekuna dla późniejszych zmian
- Widok tabeli
- Widok kalendarza
- Import/eksport CSV
- Podgląd wydruku
- Wyślij pliki pocztą e-mail
- Indywidualne ustawienia dnia dla pracy/przerwy
- Przerwy można włączyć/wyłączyć
Zaloguj
lub
Zarejestruj się
aby zobaczyć!
Pobieranie:
Zaloguj
lub
Zarejestruj się
aby zobaczyć!
P.S. Dzięki naszemu forumowemu koledze @fresta do programu jest dostępne spolszczenie:
https://programyzadarmo.net.pl/threads/alternate-timer-spolszczenie.40389/