Nieźle, nie ma już tylu wyników powyżej 98-99% jak w ostatnim teście. Jak Avira nie osiągała w ostatnich testach dawniej oszałamiających wyników to zawsze w AV-C miała 99% a tu spory jak na nią spadek . Symantec też sporo spadł, AVG po wzroście formy znów według tego testu obniżył loty. G Data jak zawsze trzyma poziom, ładnie F-Secure odkupił jakby winy za słabszy wynik w VirusBulletin, Kaspersky bez zmian jak na AV-C , specjalnie im ten test nie leży, jak w innych potrafi być w TOP 3 tutaj nie jest możliwe. Słabo McAfee, Nod w normie w sumie, Weebroot z Trend Micro słabiutko, Panda trzyma formę dalej, cieszy, Microsoft dalej stoi w miejscu, no może minimalna poprawa, dziwią mnie słabe wyniki Sophosa. Firma ma wielki potencjał, bardzo liczbą ekipę specjalistów, spore nakłady finansowe i nie specjalnie się tu przykłada. Pc Tools spadek o ponad 7% dramat, BD również nie ma wahań formy. Avast jako,że wykrywalność ma niezłą , widać jego bolączką na tej próbie malware zaczął strzelać FP, tak samo Nod, niespodzianka. O trend Micro nie ma co gadać, dziś dla nich dzień nie jest szczęśliwy McAfee dziś może się jedynie pochwalić umiejętnością nie strzelania FP. Pod tym względem MS też ładnie. Qiohoo debiutant wypadł nawet gdyby nie te FP. Gdybym był laikiem to był bał się używać tego programu bo jeszcze by mi ważne pliki pousuwał gdybym bezgranicznie ufał temu programowi. Zdecydowanie nie dla początkujących Tak w ogóle to wyjątkowo na małej licznie sampli przeprowadzono test o 3x mniej niż zwykle
Witaj gościu. Dziękujemy, że przeglądasz nasze forum ale czy wiesz, że zakładając konto możesz w pełni korzystać z dobrodziejstw jakimi są promocje i konkursy. Nie zobaczysz tu też żadnych reklam a rejestracja zajmie Ci tylko chwilę.
Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej.