d0r0t@
Bardzo aktywny
- Dołączył
- 8 Styczeń 2014
- Posty
- 1017
- Reakcje/Polubienia
- 42
Podczas ostatniej aktualizacji Skype wyświetlił się komunikat: "Nieprawidłowy klucz do użycia w podanym stanie", a następnie: "Błąd podczas instalacji - kod: 1603". Instalacja została przerwana i teraz w ogóle nie mam Skype'a w zainstalowanych programach, więc nawet nie mogę go odinstalować. Pobrałam najnowszą wersję i próbowałam zainstalować (żeby nie było wątpliwości, to uruchamiałam instalkę jako administrator), ale wciąż wyświetlają się te same komunikaty. System jest aktualizowany na bieżąco i nie mam z nim żadnych innych problemów. Mój program antywirusowy to MS Security Essentials. Tuż przed niefortunną aktualizacją Skype działał prawidłowo. Pisałam już do pomocy technicznej, niby mają odpowiadać w ciągu 24 godzin, a minęło już chyba z 48 i żadnego odzewu. Pytałam także na forum MS, ale podana wskazówka wymaga deinstalacji starej wersji, czego właśnie nie potrafię wykonać. Co mam teraz zrobić, aby móc ponownie korzystać ze Skype'a? Może tutaj wreszcie ktoś będzie umiał skutecznie pomóc?
System: Windows 7 HP SP1 x64
System: Windows 7 HP SP1 x64