Błąd podczas aktualizacji Skype - kod: 1603

d0r0t@

Bardzo aktywny
Dołączył
8 Styczeń 2014
Posty
1017
Reakcje/Polubienia
42
Podczas ostatniej aktualizacji Skype wyświetlił się komunikat: "Nieprawidłowy klucz do użycia w podanym stanie", a następnie: "Błąd podczas instalacji - kod: 1603". Instalacja została przerwana i teraz w ogóle nie mam Skype'a w zainstalowanych programach, więc nawet nie mogę go odinstalować. Pobrałam najnowszą wersję i próbowałam zainstalować (żeby nie było wątpliwości, to uruchamiałam instalkę jako administrator), ale wciąż wyświetlają się te same komunikaty. System jest aktualizowany na bieżąco i nie mam z nim żadnych innych problemów. Mój program antywirusowy to MS Security Essentials. Tuż przed niefortunną aktualizacją Skype działał prawidłowo. Pisałam już do pomocy technicznej, niby mają odpowiadać w ciągu 24 godzin, a minęło już chyba z 48 i żadnego odzewu. Pytałam także na forum MS, ale podana wskazówka wymaga deinstalacji starej wersji, czego właśnie nie potrafię wykonać. Co mam teraz zrobić, aby móc ponownie korzystać ze Skype'a? Może tutaj wreszcie ktoś będzie umiał skutecznie pomóc?

System: Windows 7 HP SP1 x64
 

mac

Bardzo aktywny
Zasłużony
Dołączył
6 Wrzesień 2010
Posty
742
Reakcje/Polubienia
3
Miasto
Starogard Gdański/Berlin
d0r0t@ napisał:
Podczas ostatniej aktualizacji Skype wyświetlił się komunikat: "Nieprawidłowy klucz do użycia w podanym stanie", a następnie: "Błąd podczas instalacji - kod: 1603". Instalacja została przerwana i teraz w ogóle nie mam Skype'a w zainstalowanych programach, więc nawet nie mogę go odinstalować. Pobrałam najnowszą wersję i próbowałam zainstalować (żeby nie było wątpliwości, to uruchamiałam instalkę jako administrator), ale wciąż wyświetlają się te same komunikaty. System jest aktualizowany na bieżąco i nie mam z nim żadnych innych problemów. Mój program antywirusowy to MS Security Essentials. Tuż przed niefortunną aktualizacją Skype działał prawidłowo. Pisałam już do pomocy technicznej, niby mają odpowiadać w ciągu 24 godzin, a minęło już chyba z 48 i żadnego odzewu. Pytałam także na forum MS, ale podana wskazówka wymaga deinstalacji starej wersji, czego właśnie nie potrafię wykonać. Co mam teraz zrobić, aby móc ponownie korzystać ze Skype'a? Może tutaj wreszcie ktoś będzie umiał skutecznie pomóc?

System: Windows 7 HP SP1 x64
Zaktualizuj Internet Explorer. Po wykupieniu przez MS tego komunikatora jest to niezbędne:) Miałem taki sam problem na kompie u kolegi. Aktualizacja rozwiązała problem.
 
A

Anonymous

Ściągnij program revo uninstaller free i za jego pomocą usuń starą wersję programu, ściągnij jeszcze Ccleaner i przeskanuj komputer w poszukiwaniu zbędnych plików, najpierw klikasz na analiza, a następnie usuwasz wszystko co się pojawi
 

d0r0t@

Bardzo aktywny
Dołączył
8 Styczeń 2014
Posty
1017
Reakcje/Polubienia
42
mac napisał:
Zaktualizuj Internet Explorer. Po wykupieniu przez MS tego komunikatora jest to niezbędne:) Miałem taki sam problem na kompie u kolegi. Aktualizacja rozwiązała problem.
Czy IE nie jest aktualizowany poprzez Windows Update? Bo wszystkie aktualizacje poprzez Windows Update wykonuję na bieżąco. W tej chwili mam IE 11.
@Edit:
Pobrałam najnowsze aktualizacje do IE 11 x32 oraz x64 ze strony MS ale po uruchomieniu pierwszej mam komunikat: "ta aktualizacja nie ma zastosowania do tego komputera", a przy drugiej: "ta aktualizacja jest już zainstalowana na tym komputerze", tak więc wygląda, że IE jest aktualny.

@Ola - dziękuję za odpowiedź, zaraz wypróbuję ten sposób i napiszę, czy pomogło.
 

d0r0t@

Bardzo aktywny
Dołączył
8 Styczeń 2014
Posty
1017
Reakcje/Polubienia
42
Niestety Revo Uninstaller także nie widzi Skype, a w trybie łowcy nie reaguje na przeciąganie ikony skrótu do Skype'a. Czyżby ta aktualizacja po prostu go odinstalowała? Na dysku systemowym mam mnóstwo folderów Skype'a. Powinnam je tak po prostu usunąć, jakby program był normalnie odinstalowany?
 
Do góry