Czy to prezent od SOFTWIN czy paczka wirusów ?

Lucca

Bardzo aktywny
Fąfel
Reakcje/Polubienia
1279
Miasto
Kraków
Ponieważ w dalszym ciągu jestem „zielona” w kwestiach informatycznych proszę o pomoc w rozstrzygnięciu następującej kwestii.

Otóż parę dni temu mój IDM zaczął się dziwnie zachowywać tzn. pomimo,że nic nie pobierałam ani nie aktualizowałam,obciążał CPU w 60 % .Mogłam proces wyłączyć tylko spod menadżera zadań. Ponieważ stało się to dwukrotnie stwierdziłam,że chyba coś się nieciekawego przyplątało do komputera / mam tylko Avasta ,który dość skutecznie chronił mój komputer już 3 lata / .
Zaczęłam szukać w sieci jakiegoś dobrego programu do przeskanowanie komputera online .
Ale na nic nie mogłam się zdecydować i na koniec przywróciłam system z kopii zapasowej z Acronis -bo to umiem zrobić .Teraz wszystko jest ok.

Dostałam na moją skrzynkę pocztową ….@wp.pl dwukrotnie taki prezent.BitDefender Internet Security 2012 na 90 dni.
Bitdefender.jpg

Ponieważ nie otwierałam tego załącznika ,proszę o Wasze sugestie ,może ktoś z Was zetknął się z czymś podobnym Może ta moja przesyłka to jest akcja marketingowa BitDefendera ,czy może paczka wirusów ,które kiedyś tą drogą też dostałam .

Dzięki za każdą odpowiedz. :dzięki

Likwis

Bardzo aktywny
Reakcje/Polubienia
2
Miasto
Okolice Krk
Też dostałem na wp, reklamę Bita na 3 miesiące, e-miel otworzyłem i nic się nie dzieje do tej pory u mnie :jezyk

OXYGEN THIEF

Bardzo aktywny
Członek Załogi
Administrator
Reakcje/Polubienia
30489
Miasto
Trololololo
BitDefender ma teraz akcję rozdawniczą i tyz dostałem maila na wp z programikiem na 90 dzionków.

Lucca

Bardzo aktywny
Fąfel
Reakcje/Polubienia
1279
Miasto
Kraków
:dziękuję :dziękuję :dziękuję

No to fajnie ,już myślałam że to znowu prezent od jakiegoś "żartownisia " z wirusami jak kiedyś .Pozdrawam

merkaba

Bardzo aktywny
Reakcje/Polubienia
19
Avasta ,który dość skutecznie chronił mój komputer już 3 lata
zainstaluj sobie
Malwarebytes-Anti-Malware Trojan Remover