Dokument na licencję

slawus

Wygadany
Reakcje/Polubienia
0
Witam!
Jestem początkującym fanem Waszej strony i mam na początek pytanie, co jest formalnym dowodem (dokumentem), że jestem legalnym posiadaczem programu np. FlipPowerpoint 1.2 tylko dziś na GAOTD za Darmo lub innych zdobytych tą drogą?
Pozdrawiam
SG

OXYGEN THIEF

Bardzo aktywny
Członek Załogi
Administrator
Reakcje/Polubienia
30010
Miasto
Trololololo
O jaki dokument ci chodzi,jeśli o potwierdzenie legalności licencj to raczej nie ma żadnego potwierdzenia .Pozostaje tylko stronka serwisu i wytłumaczenie że ten serwis codziennie udostępnia za friko programy

slawus

Wygadany
Reakcje/Polubienia
0
Witam!
... czyli wystarczy powoływać się na Waszą stronę i jedynym dowodem na przyszłość, że dany produkt posiadam legalnie jest HISTORIA PROMOCJI na waszej stronie głównej.
Tak mam to rozumieć?
Pozdrawiam...

OXYGEN THIEF

Bardzo aktywny
Członek Załogi
Administrator
Reakcje/Polubienia
30010
Miasto
Trololololo
Jeśli chodzi i promocje z GAotd powołujesz się na stronkę GAOTD

Powołujesz się na te strony które organizują te promocje

My tu tylko opisujemy gdzie są promocje

Co innego konkursy które organizujemy

Mogę wiedzieć dlaczego o to pytasz?

helium

Bardzo aktywny
Ekspert
Reakcje/Polubienia
2611
Miasto
Kraków
slawus napisał:
Witam!
... czyli wystarczy powoływać się na Waszą stronę i jedynym dowodem na przyszłość, że dany produkt posiadam legalnie jest HISTORIA PROMOCJI na waszej stronie głównej.
Tak mam to rozumieć?
Pozdrawiam...
coś ty taki wypłoszony ?. Jeżeli uda ci się wygrać licencję na tej stronie to wiadome że będziesz w bazie danych Autora Programu (twoja licencja) więc sprawa jest prosta. Wszystkie inne programy dostępne na stronie to różnego rodzaju promocje lub linki do innych konkursów więc śpij spokojnie.

OXYGEN THIEF

Bardzo aktywny
Członek Załogi
Administrator
Reakcje/Polubienia
30010
Miasto
Trololololo
slawus napisał:
OXYGEN THIEF napisał:
...

...Przykre doświadczenia... ;(