A
Anonymous

Light bar (niebieski panel) składa się z trzech lampek, które maja dynamicznie zmieniać kolor podczas gry. Ma to pomóc na przykład w identyfikacji postaci gracza na ekranie podczas gry w coopie (świeci na zielono, więc mój zawodnik jest w zielonym ubraniu) albo przekazywania mu innych komunikatów, na przykład tego, że jego awatar ma mało punktów zdrowia.
Wbudowano w niego nowy, bardziej czuły sensor six-axis. W połączeniu z light barem DualShock 4 może działać dokładnie na tej samej zasadzie co PlayStation Move. PSM swoją drogą nadal ma być kompatybilny z PlayStation 4, nie zanosi się na to, że Sony będzie w nim coś zmieniać przez premierą PS4.

DualShock 4 ma wbudowany głośnik (podobne rozwiązanie znamy choćby z Wii) i normalne wejście słuchawkowe. W zestawach z konsolą będzie również dedykowany headset.
Gdzie podziały się klawisze „Start” i „Select”? Ich funkcjonalności łączy teraz nowy przycisk „Options”.
Guzik „Share” ma umożliwiać dzielenie się nagraniami ze swoich gier – na żywo (przez Ustream) albo do późniejszego obejrzenia (przez Facebooka).
DualShock 4 nadal będzie miał „wciskane” gałki kryjące w sobie klawisze L3 i R3.[
Jakie są wymiary DualShocka 4? Około 162 milimetrów szerokości, 52 milimetrów wysokości i 98 milimetrów głębokości. Pad ma ważyć jakieś 210 gramów, ale nie ryjcie jeszcze tych cyferek w kamieniu – są wstępne.

Touchpad jest pojemnościowy, potrafi jednocześnie rozpoznać dwa punkty dotyku i posiada „mechanizm klikania” (click mechanism) – co to dokładnie znaczy? Nie wiemy.

Nowe gałki – nie są już wypukłe tylko wklęsłe, więc powinny być wygodniejsze.

Spusty są lekko wygięte, dzięki czemu nasze palce nie powinny już z nich spadać podczas wciskania.
Spód kontrolera jest chropowaty, dzięki czemu nasze dłonie powinny się mniej pocić.

Krzyżak sprawia wrażenie większego i bardziej zapadającego się ku środkowi niż ten, który znamy z PlayStation 3.
DualShock 4 jest oczywiście bezprzewodowy i posiada wibracje.
A wam jak sie podoba nowy DualShock 4 ?.
informacje z :
Zaloguj
lub
Zarejestruj się
aby zobaczyć!