- Dołączył
- 26 Maj 2015
- Posty
- 19243
- Reakcje/Polubienia
- 56070
eduActiv8 (dawniej pySioGame) to zbiór prostych interaktywnych działań edukacyjnych zaprojektowanych z myślą o dzieciach. Początkowo projekt zaczynał się od osobistego, który przez lata przerodził się w wieloplatformowy program edukacyjny dla dzieci, który jest używany przez tysiące ludzi na całym świecie.
Jeśli uważasz, że Twoje dzieci mogą skorzystać z tego programu, znajdziesz ponad 100 krótkich działań edukacyjnych, w tym zestawy fiszek prezentujących nową wiedzę, działania “symulacyjne”, w których dzieci mogą korygować liczby, aby zobaczyć, jak rzeczy się zmieniają, aby lepiej zrozumieć pewne pojęcia, a także dobre stare ćwiczenia wiertnicze w formie interaktywnych arkuszy roboczych, które pozwalają ćwiczyć nowo zdobyte umiejętności poprzez przenoszenie wirtualnych obiektów po ekranie – uczenie się poprzez zabawę.
Program eduActiv8 jest odpowiedni dla dzieci w pierwszych latach szkoły podstawowej, ale może być z powodzeniem stosowany przez dzieci w wieku przedszkolnym z pewnymi wskazówkami od rodziców.
Obecnie działania w ramach programu koncentrują się głównie na podstawowych pojęciach z matematyki (numery uczenia się, dodawanie, odejmowanie, mnożenie i dzielenie, frakcje, wzorce, symetria, czas i wiele innych), ale są też ćwiczenia językowe (alfabet i niektóre czynności słowne ) i ogólne gry logiczne i treningi pamięciowe, układanki, gry kolorystyczne itp.
źródło:Co oferuje program eduActiv8:
Czynności językowe:
-uczy alfabetu w wybranym języku
-nauczy pisać litery (nie wszystkie dostępne języki są obsługiwane, ale i tak najlepiej zrobić to na papierze)
-Touch Tutor do pisania – poznaj pozycje liter/klawiszy na klawiaturze (obsługiwane układy klawiatury Wielkiej Brytanii, USA, Niemiec, Grecji, Francji, Polski i Rosji obsługiwane tylko na komputerach stacjonarnych)
-pozwala uczyć się nowych słów w wielu kategoriach – odmiany ortografii, dopasowywania i słuchania.
Działania matematyczne:
-uczyć się liczb 1 – 20
-uczyć się pisowni numerycznych 0 – 100
-nauczyć się liczyć przez przeciąganie obiektów
-nauczyć się dodawać, odejmować, mnożyć i dzielić
-dodawanie kolumn i odejmowanie, długie mnożenie i dzielenie
-porównywać i sortować numery
-podstawowe frakcje, ułamki dziesiętne, procenty i stosunki
-uczyć się podstawowych kształtów i brył
-nauczyć się rysować kształty
-rysować symetryczne kształty i znajdowania linii symetrii
-nauczy uzupełniać wzory.
Działania czasowe:
-baw się z zegarowymi rękami i naucz się mówić czas
-naucz się ustawiać zegar, przeciągając wskazówki zegara
-dopasuj czas cyfrowy do czasu analogowego
-naucz się znaleźć czas tak długo po lub przed danym czasem.
Działania w zakresie sztuki i koloru:
-podstawowa aktywność malarska
-uczy nazw kolorów
-dowiedz się, jak kolory są formowane zarówno światłem (RGB), jak i atramentem (CMY).
Działania pamięciowe:
-zapamiętywanie sekwencji wyróżnionych kwadratów
-zapamiętywanie zestawu wskazówek
-zapamiętywanie lokalizacji pasujących obrazów.
Inne czynności:
-pasujące kształty
-linie śledzenia
-znajdowanie pasujących obrazów
-wiele odmian gry “Piętnastka”.
Dostępność działań może zależeć od wyboru języka, wieku, trudności, dostępności oprogramowania pomocniczego (np. ESpeak), a także innych parametrów technicznych, takich jak rozdzielczość ekranu i platforma, na której oprogramowanie jest uruchomione.
Zaloguj
lub
Zarejestruj się
aby zobaczyć!
Zaloguj
lub
Zarejestruj się
aby zobaczyć!
Pobieranie:
Zaloguj
lub
Zarejestruj się
aby zobaczyć!