d0r0t@
Bardzo aktywny
- Dołączył
- 8 Styczeń 2014
- Posty
- 1030
- Reakcje/Polubienia
- 42
Program do zarządzania czcionkami Suitcase Fusion blokuje połączenie internetowe, zarówno Wi-Fi jak i po kablu. Kiedy wyłączę proces i usługę związaną z programem (Bonjour) oraz usunę je z autostartu, to po restarcie systemu internet działa, ale znów nie da się uruchomić programu Suitcase Fusion. Instalowałam trial ze strony domowej, testowałam też jakąś starszą wersję z torrentów, ale obie robią to samo. Wyłączenie zapory też nie pomaga. Czy da się coś na to poradzić?
Problem dotyczy systemu Windows 7 HP x64
@Edit:
Udało mi się uruchomić program po ręcznym uruchomieniu usługi Bonjour. Wygląda, że aby mieć dostęp do internetu i móc używać programu, będę musiała za każdym razem ręcznie uruchamiać tę usługę
Ale dlaczego ona blokuje połączenie kiedy jest uruchamiana automatycznie ze startem systemu?
Problem dotyczy systemu Windows 7 HP x64
@Edit:
Udało mi się uruchomić program po ręcznym uruchomieniu usługi Bonjour. Wygląda, że aby mieć dostęp do internetu i móc używać programu, będę musiała za każdym razem ręcznie uruchamiać tę usługę