Grandalf

Bardzo aktywny
Członek Załogi
Moderator
Dołączył
26 Maj 2015
Posty
19243
Reakcje/Polubienia
56070
Celem programu WebIssues (autorem jest polski informatyk
Zaloguj lub Zarejestruj się aby zobaczyć!
) jest wspieranie współpracy zespołowej poprzez przechowywanie, współużytkowanie i śledzenie problemów z różnymi atrybutami, opisem, komentarzami i załącznikami.

WebIssues oferuje znacznie większe możliwości personalizacji niż tradycyjne systemy śledzenia problemów. Umożliwia śledzenie błędów, biletów, zadań, żądań i innych informacji z taką samą elastycznością jak arkusz kalkulacyjny, w którym można dowolnie dodawać i modyfikować kolumny. Jednakże WebIssues umożliwia wielu osobom pracować jednocześnie, utrzymuje pełną historię zmian, kontroluje uprawnienia dla różnych obszarów systemu i umożliwia omawianie i wymianę informacji o poszczególnych problemach i dołączanie do nich plików.

Programu możemy używać zarówno przez przeglądarkę internetową, jak i aplikację na komputerze, która natywnie obsługuje systemy Windows, Linux i OS x. Klient stacjonarny czyni codzienną pracę z systemem łatwiejszym i szybszym, zapewniając wygodny interfejs użytkownika, szybkie wyszukiwanie i wygodną edycję. Klient sieciowy umożliwia dostęp do systemu z dowolnego miejsca w każdej chwili.

Najważniejsze funkcje WebIssues to:
01. Łatwa instalacja i konfiguracja – serwer WebIssues może być zainstalowany na dowolnym serwerze internetowym z wersją PHP 5.2.1 lub nowszą oraz dostępem do bazy danych serwera MySQL, PostgreSQL lub SQL.

02. Filtrowanie i wyszukiwanie problemów – problemy mogą być filtrowane przy użyciu publicznych i osobistych widoków z dowolnie konfigurowanymi kryteriami filtrowania i ustawieniami kolumn.

03. Śledzenie nowych i zmodyfikowanych problemów – aplikacja może okresowo sprawdzać, czy nowe i zmodyfikowane problemy spełniają różne kryteria filtrowania. Powiadomienia e-mail i podsumowania mogą być również przesłane.

04. Tworzenie raportów i eksportowanie danych – różne raporty mogą być drukowane bezpośrednio z aplikacji lub eksportowane, jako dokumenty HTML i PDF. Problemy mogą być eksportowane w formacie CSV.

05. Wysyłanie i odbieranie poczty elektronicznej – powiadomienia e-mail, subskrypcje i raporty okresowe mogą być wysyłane przez WebIssues. Problemy można przesyłać za pośrednictwem poczty elektronicznej.

06. Bezpieczeństwo i zarządzanie prawami – komunikacja z serwerem może być szyfrowana przy użyciu protokołu SSL. Dostępny jest prosty system zarządzania prawami opartymi na rolach.
źródło:
Zaloguj lub Zarejestruj się aby zobaczyć!


WebIssues_1.png


WebIssues_4.png






Zaloguj lub Zarejestruj się aby zobaczyć!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby zobaczyć!
;
Zaloguj lub Zarejestruj się aby zobaczyć!


Pobieranie:
Zaloguj lub Zarejestruj się aby zobaczyć!

Zaloguj się na
Zaloguj lub Zarejestruj się aby zobaczyć!
,
aby przetestować problemy z siecią bez konieczności instalowania programu
 

Grandalf

Bardzo aktywny
Członek Załogi
Moderator
Dołączył
26 Maj 2015
Posty
19243
Reakcje/Polubienia
56070
WebIssues 2.0.2
Version 2.0.2 released 9 hours ago:

Features

  • Updated the Italian and Spanish translations
  • Updated the desktop application to Electron 9.4.3
Bug fixes
  • Fixed editing view filter operands
  • Fixed filtering using the IN operator
  • Fixed email address of registered users
Full release notes:
Zaloguj lub Zarejestruj się aby zobaczyć!
Pobieranie:
Zaloguj lub Zarejestruj się aby zobaczyć!
 
Do góry