- Dołączył
- 26 Maj 2015
- Posty
- 19243
- Reakcje/Polubienia
- 56070
źródło:Celem programu WebIssues (autorem jest polski informatykZaloguj lub Zarejestruj się aby zobaczyć!) jest wspieranie współpracy zespołowej poprzez przechowywanie, współużytkowanie i śledzenie problemów z różnymi atrybutami, opisem, komentarzami i załącznikami.
WebIssues oferuje znacznie większe możliwości personalizacji niż tradycyjne systemy śledzenia problemów. Umożliwia śledzenie błędów, biletów, zadań, żądań i innych informacji z taką samą elastycznością jak arkusz kalkulacyjny, w którym można dowolnie dodawać i modyfikować kolumny. Jednakże WebIssues umożliwia wielu osobom pracować jednocześnie, utrzymuje pełną historię zmian, kontroluje uprawnienia dla różnych obszarów systemu i umożliwia omawianie i wymianę informacji o poszczególnych problemach i dołączanie do nich plików.
Programu możemy używać zarówno przez przeglądarkę internetową, jak i aplikację na komputerze, która natywnie obsługuje systemy Windows, Linux i OS x. Klient stacjonarny czyni codzienną pracę z systemem łatwiejszym i szybszym, zapewniając wygodny interfejs użytkownika, szybkie wyszukiwanie i wygodną edycję. Klient sieciowy umożliwia dostęp do systemu z dowolnego miejsca w każdej chwili.
Najważniejsze funkcje WebIssues to:
01. Łatwa instalacja i konfiguracja – serwer WebIssues może być zainstalowany na dowolnym serwerze internetowym z wersją PHP 5.2.1 lub nowszą oraz dostępem do bazy danych serwera MySQL, PostgreSQL lub SQL.
02. Filtrowanie i wyszukiwanie problemów – problemy mogą być filtrowane przy użyciu publicznych i osobistych widoków z dowolnie konfigurowanymi kryteriami filtrowania i ustawieniami kolumn.
03. Śledzenie nowych i zmodyfikowanych problemów – aplikacja może okresowo sprawdzać, czy nowe i zmodyfikowane problemy spełniają różne kryteria filtrowania. Powiadomienia e-mail i podsumowania mogą być również przesłane.
04. Tworzenie raportów i eksportowanie danych – różne raporty mogą być drukowane bezpośrednio z aplikacji lub eksportowane, jako dokumenty HTML i PDF. Problemy mogą być eksportowane w formacie CSV.
05. Wysyłanie i odbieranie poczty elektronicznej – powiadomienia e-mail, subskrypcje i raporty okresowe mogą być wysyłane przez WebIssues. Problemy można przesyłać za pośrednictwem poczty elektronicznej.
06. Bezpieczeństwo i zarządzanie prawami – komunikacja z serwerem może być szyfrowana przy użyciu protokołu SSL. Dostępny jest prosty system zarządzania prawami opartymi na rolach.
Zaloguj
lub
Zarejestruj się
aby zobaczyć!
Zaloguj
lub
Zarejestruj się
aby zobaczyć!
Zaloguj
lub
Zarejestruj się
aby zobaczyć!
;
Zaloguj
lub
Zarejestruj się
aby zobaczyć!
Pobieranie:
Zaloguj
lub
Zarejestruj się
aby zobaczyć!
Zaloguj się naZaloguj lub Zarejestruj się aby zobaczyć!, aby przetestować problemy z siecią bez konieczności instalowania programu