Wise Care 365 Pro czy Advanced SystemCare 5 PRO

andyxa

Bardzo aktywny
Fąfel
Reakcje/Polubienia
977
witam
pytanie jak w temacie
co bedzie lepsze i bezpieczniejsze dla lapka , jestem laikiem w tych sprawach , obecnie używam tylko CCleaner
może coś jeszcze innego
gdy te programy coś namieszają , to ratunek format wiekszych szkód chyba nie narobią ?
a może zostać tylko przy CCleanerze ?
serwis Asusa odradza instalowania tego typu programów

OXYGEN THIEF

Bardzo aktywny
Członek Załogi
Administrator
Reakcje/Polubienia
30088
Miasto
Trololololo
andyxa napisał:
witam
pytanie jak w temacie
co bedzie lepsze i bezpieczniejsze dla lapka , jestem laikiem w tych sprawach , obecnie używam tylko CCleaner
może coś jeszcze innego
gdy te programy coś namieszają , to ratunek format wiekszych szkód chyba nie narobią ?
a może zostać tylko przy CCleanerze ?
serwis Asusa odradza instalowania tego typu programów

Oba programy robią praktycznie o samo, ale konfiguracji jest tyle że u jednego będą działać dobrze i nic nie namieszają a u innego już mogą coś zepsuć.Najlepiej jest przetestować oba samemu i wybrać ten który będzie tobie najlepiej odpowiadał i co chyba najważniejsze przed instalacją zrób sobie kopię systemu jakimś programem do backupu tak abyś w przypadku namieszanie przez wcześniej wymienione programy mógł przywrócić tę kopię (system do stanu z przed instalacji tych programów).

kris68

Wygadany
Reakcje/Polubienia
0
Szczerze to kiszka jeszcze jeden z dodatkowych optymalizatorow – nic nie daje niby cos czysci a w rzeczywistosci chodzi o wyrwanie 29,99$ – to samo robia ccleaner i Jetclean. Tyle ze tu darmowy – u mnie nic nie przyspieszyl i niby skasowal z dysku c 1,2 GB – patrzylem jest dalej to samo po defragmentacji. Nie polecam. Inni moga miec inne zdanie.

Securitas

Bardzo aktywny
Fąfel
Reakcje/Polubienia
46
Miasto
Białystok