Zobacz jak mnie traktuje firma Samsung - Skandal!!!!!

sebastian1988

Bardzo aktywny
Dołączył
21 Październik 2010
Posty
190
Reakcje/Polubienia
0
Posiadam telefon marki Samsung , słynna Omnia od lutego 2009r. Przez wielu lubiana a przez większą część społeczeństwa znienawidzona. W zasadzie od samego początku z tym telefonem były problemy - niestety nie małe.
Wśród wielu mogę wymienić chociażby:

Zawieszanie notoryczne telefonu - był okres że liczyłem owe zawieszenia,
średnio ok 40- 60 razy na dobę( zeszyt z zapisanymi godzinami zawieszeń przekazałem Serwisowi do
analizy)- zdesperowany klient marki Samsung:p, korzystałem zawsze z najaktualniejszego oprogramowania, włączając w to wszelkie aktualizacje
oferowane na stronie SAMSUNG,A.

Problemy z włączeniem telefonu, mimo naładowanej baterii.

Wyłączanie się telefonu, bez przyczyny - zaznaczam poziom naładowania baterii zwykle w moim przypadku
nie spadał poniżej 20% pilnuje tej kwestii.

Wielokrotne przerywanie i niestabilna praca modułu bluetooh, przerywa - nie łączy się z słuchawka ,
notebookiem, wcześniej współpracował z systemami łączności bezprzewodowej ale z wielkimi
trudnościami, zaznaczam telefon miał wyłączone wszelkie systemy oszczędzania energii baterii.

Moduł GPS , tutaj wielokrotnie spotykałem się z komunikatami świadczącymi o np. zerwanym połączeniu z
GPS, przykład: Korzystając z Automapy , po 30-40 inutach pojawia się komunikat „ No Comunication GPS
lost", treść komunikatu może być troszkę inna ale skutek był taki iż moduł GPS był niedostępny dla żadnej
aplikacji, pomagało kilkukrotne zresetowanie telefonu.

Wyświetlacz LCD, obsługa dotykowa wielokrotnie nie współgrała z wydawanymi jej poleceniami np.
rysikiem, zaznaczam kalibracja ekranu była średnio raz na 7 dni wykonywana - celem lepszego ustawienia
powierzchni dotykowej względem np. rysika.

Samsung Omnia z niewiadomych przyczyn, również dla serwisu przełączał się w tzw. tryb lotniczy, świadkiem
tego była osoba przyjmująca telefon do naprawy. Dla informacji - pracownik przyjmujący naprawę
sprawdził czy na Samsungu Omnia wystawionym do prezentacji klientom, taki problem się nie pojawiał.
Zdumiewający wyjątek.

Wyżej wymienione przypadki zostały potwierdzone przez serwis, skuteczność tych napraw pozostawia wiele do
życzenia. Wynikiem czego jest fakt, że mimo 5(pięciu), 6 w trakcie, napraw przeprowadzonych przez
Autoryzowany Serwis Samsunga - produkt dalej wykazuje wady i jego użytkowanie jest nie możliwe w sposób
przewidziany oraz zgodny z jego przeznaczeniem.
Obecnie przebywa już 6 raz w serwisie z powodu zniszczenia telefonu podczas naprawy przez autoryzowany serwis
Samsunga.

Warto podkreśli iż 3 pierwsze naprawy – wynikały z wady konstrukcyjnej produktu
Kolejne 3 wynikały z uszkodzenia sprzętu przez serwis.

Podczas naprawy nr 1 wykonano:
o Aktualizacja Systemu
o Naprawa toru Audio

Podczas naprawy nr 2 wykonano:
Wymiana Modułu BT
Wymiana Szyby?
Aktualizacja systemu
Telefon porysowano - szczególnie tylny panel i ekran LCD

Podczas naprawy nr 3 wykonano:
Wymieniono Panel Dotykowy LCD
Uszkodzono obudowę - zniszczono detale produktu jak chociażby zaślepkę łącza usb i ładowarki.

Podczas naprawy nr 4 wykonano:
Wymieniono zaślepkę łącza usb i ładowarki.
Pozostały uszkodzone podczas poprzedniej naprawy elementy telefonu w tym nie kompletność, nie została
naprawiona.

Tym razem z winy serwisu który ponownie zamiast naprawić produkt uszkodził go, zniszczył obudowę
powyłamywał elementy :m.in. mocowanie ząbków mocujących tylny panel do korpusu telefonu, wyłamali zaślepkę
od gniazda ładowarki, gniazda usb. Telefon trafił w opłakanym stanie. Podejrzewam, że telefonem rzucano - wielce
możliwe sądząc po stanie w jakim go otrzymałem. Telefon cały trzeszczał - był prawdopodobnie nie skręcony , albo
upadł z dużej wysokości. Widać było rozwaloną i „rozszczepioną obudowę" Telefon oddałem po raz 5 na niby
naprawę, przez amatorski serwis. Niestety postawa serwisu rzuca cień na jakość produktów Samsunga.

Teraz pora na 5 naprawę:
Wymiana tylnej obudowy, uszkodzonej z winy serwisu, wymieniono moduł mocujący tylny panel.
Telefon otrzymałem który cały latał, poprawnie określane jako rozwarstwienie korpusu. Produkt coraz bardziej porysowany, bardzo zniszczony przez serwis.
Serwis uszkodził „ cudzy panel” w 3 miejscach. Po dokładnych oględzinach stwierdzam iż uszkodzenia nie miały naturalnego podłoża i zostały prawdopodobnie wykonane po złości przez serwis. ????

Czas na 6 pobyt w serwisie…… Któż to wie, może tym razem telefon spalą?

Wystosowałem pismo na podstwie warunków gwarancyjnych :
Zgodnie z zapisem Gwarancji w sytuacji gdy klient rości wymianę telefonu :
„w okresie gwarancji dokonano trzech napraw wymagających wymiany podzespołów a produkt nadal wykazuje wady”


Samsung odpisał m.in…:
Szanowny Panie,

W odpowiedzi na Pana pismo reklamacyjne w sprawie telefonu SGH-I900 o numerze IMEI: *****41021383637 informujê, i¿ firma Samsung Electronics Polska podtrzymuje swoje stanowisko zawarte w pi¶mie o sygnaturze AK1176/10.
Pragnę wyjaśni, i¿ po szczegó³owym zapoznaniu siê z tre¶ci± przes³anych przez Pana maili podj±³em ponowne konsultacje z Autoryzowanym Punktem Serwisowym CCS w celu wyja¶nienia Pana w±tpliwo¶ci. Z przedstawionych mi informacji wynika, i¿ sprawa pokrywy baterii pojawi³a siê znaczenie wcze¶niej, ni¿ sugeruje to Pan pi¶mie, bo podczas zlecenia nr 2174455 , które mia³o miejsce 30.09.2010. Wówczas nie wyrazi³ Pan zgody na jej odp³atn± wymianê.
Jednocze¶nie chcia³bym w tym miejscu wyja¶niæ, i¿ pokrywa baterii nie zosta³a zamieniona ani uszkodzona w serwisie. Autoryzowany Punkt Serwisowy CCS jest w posiadaniu skanów telefonów oraz pokrywy baterii, które robione s± podczas rejestracji.
Staraj±c siê odnie¶ do przedstawionych przez Pana roszczeñ chcia³bym nadmieniæ, i¿ zgodnie z warunkami Karty Gwarancyjnej Klientowi przys³uguje wymiana urz±dzenia tylko wtedy, gdy:
• W okresie gwarancji dokonano 3 napraw przy u¿yciu podzespo³ów, a produkt nadal jest niesprawny,
• Autoryzowany Punkt Serwisowy potwierdzi o braku mo¿liwo¶ci naprawy urz±dzenia.

Wed³ug danych bêd±cych w naszym posiadaniu dotychczas mia³y miejsce dwie naprawy urz±dzenia z zastosowaniem podzespo³ów. Pragnê wyja¶niæ, i¿ gwarancja jest ¶wiadczeniem dobrowolnym najczê¶ciej udzielanym przez Producenta ma charakter umowny i w kwestii odpowiedzialno¶ci mo¿e zostaæ swobodnie ukszta³towana.
Bardzo mi przykro, i¿ nie mo¿emy przychyliæ siê do pozytywnego rozpatrzenia Pana reklamacji.

Z powa¿aniem,

( Oryginalne formatowanie wiadomości z działu obsługi klienta) Fachowość widzimy nawet po tym!!!!

Co radzicie robic?
 

Eru

Bardzo aktywny
Dołączył
31 Lipiec 2010
Posty
584
Reakcje/Polubienia
2
Miasto
Sosnowiec
Idź do rzecznika praw konsumenta bo to chyba jedyna logiczna czynność jaką możesz zrobić...
Albo popytaj na jakimś forum prawnym..
 

sebastian1988

Bardzo aktywny
Dołączył
21 Październik 2010
Posty
190
Reakcje/Polubienia
0
Eru napisał:
Idź do rzecznika praw konsumenta bo to chyba jedyna logiczna czynność jaką możesz zrobić...
Albo popytaj na jakimś forum prawnym..
Zakup na firmę, wiec nie konsument!

Warto podkreśli iż 3 pierwsze naprawy – wynikały z wady konstrukcyjnej produktu
Kolejne 3 wynikały z uszkodzenia sprzętu przez serwis.

Prawdopodobnie gdy firma Samsung nie zmieni zdania i nie weźmie odpowiedzialności za swoją obsługę serwisową i posprzedażową - sprawę kieruje do sądu o odszkodowanie i wezwanie do realizacji postanowień gwarancyjnych. Co więcej nawiązałem kontakt z innymi poszkodowanymi przez Samsunga - byc może nastąpi pozew zbiorowy.?
Jest ktos poszkodowany przez Samsunga? Prosze o kontakt: email reklamacjasamsung@gmail.com
 

OXYGEN THIEF

Bardzo aktywny
Członek Załogi
Administrator
Dołączył
26 Maj 2010
Posty
42286
Reakcje/Polubienia
29988
Miasto
Trololololo
Punkt Serwisowy CCS jest w posiadaniu skanów telefonów oraz pokrywy baterii, które robione s± podczas rejestracji.

Tak oczywiście, chciałbym te skany zobaczyć :?

Warto podkreśli iż 3 pierwsze naprawy – wynikały z wady konstrukcyjnej produktu

Więc powinni wymienić ale jak to zwykle na powinni się skończyło .

Pozostaje poszukać informacji na forum prawnym, a jeszcze lepiej jak pogadasz z prawnikiem.
Może się złamią ale to raczej mało prawdopodobne,chyba że dobrze " rozreklamujesz " ich " fachową " obsługę.

sprawę kieruje do sądu o odszkodowanie i wezwanie do realizacji postanowień gwarancyjnych.

Popieram :D
 

sebastian1988

Bardzo aktywny
Dołączył
21 Październik 2010
Posty
190
Reakcje/Polubienia
0
OXYGEN THIEF napisał:
Punkt Serwisowy CCS jest w posiadaniu skanów telefonów oraz pokrywy baterii, które robione s± podczas rejestracji.

Tak oczywiście, chciałbym te skany zobaczyć :?

Warto podkreśli iż 3 pierwsze naprawy – wynikały z wady konstrukcyjnej produktu

Więc powinni wymienić ale jak to zwykle na powinni się skończyło .

Pozostaje ci poszukać informacji na forum prawnym, a jeszcze lepiej jak pogadasz z prawnikiem.
Może się złamią ale to raczej mało prawdopodobne.

sprawę kieruje do sądu o odszkodowanie i wezwanie do realizacji postanowień gwarancyjnych.

Popieram :D


Konsultuje obecnie sprawę z prawnikiem oraz specjalistą z inspekcji handlowej....
 
A

Anonymous

To niestety nie tylko Samsung ma takie praktyki.. Ja się męczyłem z Nokią żony podobnie aż w końcu dałem sobie spokój.. szkoda nerwów (przynajmniej dla mnie).
Tak na marginesie jestem zwolennikiem produktów Samsunga (mam praktycznie wszystko tej firmy od kuchenki poprzez pralkę, odkurzacz, po telewizory, blu-ray i telefony) od parunastu lat. NIGDY nic mi się nie zepsuło, ale jak widać po Pana przykładzie lepiej, żeby było tak dalej ;)
Pozdrawiam i życzę pomyślnego załatwienia sprawy
 

pss

Bardzo aktywny
Fąfel
Dołączył
16 Październik 2010
Posty
1127
Reakcje/Polubienia
62
Niestety inne serwisy nie są wcale leprze, brakuje mi tu możliwości systemu ubezpieczenia tak jak jest w angli. Brachol kupił nokię jedną z najnowszych, telefon zaczął szwankować to wziął i trzasnął nim o glebę po czym zadzwonił ze zgłoszeniem. Nazajutrz rano firma przywiozła nowy telefon jeszcze wyższy model (oczywiście do domu) ponieważ tego co miał brat akurat nie mieli. Tak powinno wyglądać podejście do klienta ponieważ przez nie sprawny telefon można wiele więcej stracić niż li wart jest sam aparat.
 

sebastian1988

Bardzo aktywny
Dołączył
21 Październik 2010
Posty
190
Reakcje/Polubienia
0
Prawdopodobnie nastąpi wymiana na model I9000

Uważacie to za sensowne rozwiązanie?
 

martini

Bardzo aktywny
Dołączył
26 Maj 2010
Posty
154
Reakcje/Polubienia
1
Miasto
Kraków
Chciałoby się rzec zamienił stryjek siekierkę na kijek..
Miałem Omnie I i II, Galaxy i Omnia II była najlepsza z tego zestawu ale..
Problemy takie jak Ty miałem również ja tylko, że nie aktualizowałem oprogramowania bo jak powiedzieli mi w Szajsungu że to i tak wiele nie zmienia i najlepiej o oprogramowaniu szukać info na forach bo oni nie są w stanie sprawdzać do końca czy to działa czy nie..
Po kilku tygodniach użytkowania wszystko zaczeło powoli sie stabilizować a gdy było juz wszystko ok to padł wyświetlacz..
Jeśli masz tel w Orange to oprogramowanie jest ***owe bo orange dodaje swoje dziadostwo i telefony padają jak muchy i nie tylko szajsungi.. :p
 

kubus

Świeżak
Dołączył
2 Wrzesień 2010
Posty
19
Reakcje/Polubienia
0
Samsung to badziewiasta firma co chwilę inne firmy ciągają ją do sądów o patenty swoich podzespołów ,gdyż Samsung ładuje do do swoich wyrobów bez ich zgody i itp . podrabia pomysły i wychodzi że to robi żle , ja nigdy nie kupię nic z tej marki i tyle pozdrawiam :D
 
Do góry