sebastian1988
Bardzo aktywny
- Dołączył
- 21 Październik 2010
- Posty
- 190
- Reakcje/Polubienia
- 0
Posiadam telefon marki Samsung , słynna Omnia od lutego 2009r. Przez wielu lubiana a przez większą część społeczeństwa znienawidzona. W zasadzie od samego początku z tym telefonem były problemy - niestety nie małe.
Wśród wielu mogę wymienić chociażby:
Zawieszanie notoryczne telefonu - był okres że liczyłem owe zawieszenia,
średnio ok 40- 60 razy na dobę( zeszyt z zapisanymi godzinami zawieszeń przekazałem Serwisowi do
analizy)- zdesperowany klient marki Samsung
, korzystałem zawsze z najaktualniejszego oprogramowania, włączając w to wszelkie aktualizacje
oferowane na stronie SAMSUNG,A.
Problemy z włączeniem telefonu, mimo naładowanej baterii.
Wyłączanie się telefonu, bez przyczyny - zaznaczam poziom naładowania baterii zwykle w moim przypadku
nie spadał poniżej 20% pilnuje tej kwestii.
Wielokrotne przerywanie i niestabilna praca modułu bluetooh, przerywa - nie łączy się z słuchawka ,
notebookiem, wcześniej współpracował z systemami łączności bezprzewodowej ale z wielkimi
trudnościami, zaznaczam telefon miał wyłączone wszelkie systemy oszczędzania energii baterii.
Moduł GPS , tutaj wielokrotnie spotykałem się z komunikatami świadczącymi o np. zerwanym połączeniu z
GPS, przykład: Korzystając z Automapy , po 30-40 inutach pojawia się komunikat „ No Comunication GPS
lost", treść komunikatu może być troszkę inna ale skutek był taki iż moduł GPS był niedostępny dla żadnej
aplikacji, pomagało kilkukrotne zresetowanie telefonu.
Wyświetlacz LCD, obsługa dotykowa wielokrotnie nie współgrała z wydawanymi jej poleceniami np.
rysikiem, zaznaczam kalibracja ekranu była średnio raz na 7 dni wykonywana - celem lepszego ustawienia
powierzchni dotykowej względem np. rysika.
Samsung Omnia z niewiadomych przyczyn, również dla serwisu przełączał się w tzw. tryb lotniczy, świadkiem
tego była osoba przyjmująca telefon do naprawy. Dla informacji - pracownik przyjmujący naprawę
sprawdził czy na Samsungu Omnia wystawionym do prezentacji klientom, taki problem się nie pojawiał.
Zdumiewający wyjątek.
Wyżej wymienione przypadki zostały potwierdzone przez serwis, skuteczność tych napraw pozostawia wiele do
życzenia. Wynikiem czego jest fakt, że mimo 5(pięciu), 6 w trakcie, napraw przeprowadzonych przez
Autoryzowany Serwis Samsunga - produkt dalej wykazuje wady i jego użytkowanie jest nie możliwe w sposób
przewidziany oraz zgodny z jego przeznaczeniem.
Obecnie przebywa już 6 raz w serwisie z powodu zniszczenia telefonu podczas naprawy przez autoryzowany serwis
Samsunga.
Warto podkreśli iż 3 pierwsze naprawy – wynikały z wady konstrukcyjnej produktu
Kolejne 3 wynikały z uszkodzenia sprzętu przez serwis.
Podczas naprawy nr 1 wykonano:
o Aktualizacja Systemu
o Naprawa toru Audio
Podczas naprawy nr 2 wykonano:
Wymiana Modułu BT
Wymiana Szyby?
Aktualizacja systemu
Telefon porysowano - szczególnie tylny panel i ekran LCD
Podczas naprawy nr 3 wykonano:
Wymieniono Panel Dotykowy LCD
Uszkodzono obudowę - zniszczono detale produktu jak chociażby zaślepkę łącza usb i ładowarki.
Podczas naprawy nr 4 wykonano:
Wymieniono zaślepkę łącza usb i ładowarki.
Pozostały uszkodzone podczas poprzedniej naprawy elementy telefonu w tym nie kompletność, nie została
naprawiona.
Tym razem z winy serwisu który ponownie zamiast naprawić produkt uszkodził go, zniszczył obudowę
powyłamywał elementy :m.in. mocowanie ząbków mocujących tylny panel do korpusu telefonu, wyłamali zaślepkę
od gniazda ładowarki, gniazda usb. Telefon trafił w opłakanym stanie. Podejrzewam, że telefonem rzucano - wielce
możliwe sądząc po stanie w jakim go otrzymałem. Telefon cały trzeszczał - był prawdopodobnie nie skręcony , albo
upadł z dużej wysokości. Widać było rozwaloną i „rozszczepioną obudowę" Telefon oddałem po raz 5 na niby
naprawę, przez amatorski serwis. Niestety postawa serwisu rzuca cień na jakość produktów Samsunga.
Teraz pora na 5 naprawę:
Wymiana tylnej obudowy, uszkodzonej z winy serwisu, wymieniono moduł mocujący tylny panel.
Telefon otrzymałem który cały latał, poprawnie określane jako rozwarstwienie korpusu. Produkt coraz bardziej porysowany, bardzo zniszczony przez serwis.
Serwis uszkodził „ cudzy panel” w 3 miejscach. Po dokładnych oględzinach stwierdzam iż uszkodzenia nie miały naturalnego podłoża i zostały prawdopodobnie wykonane po złości przez serwis. ????
Czas na 6 pobyt w serwisie…… Któż to wie, może tym razem telefon spalą?
Wystosowałem pismo na podstwie warunków gwarancyjnych :
Zgodnie z zapisem Gwarancji w sytuacji gdy klient rości wymianę telefonu :
„w okresie gwarancji dokonano trzech napraw wymagających wymiany podzespołów a produkt nadal wykazuje wady”
Samsung odpisał m.in…:
Szanowny Panie,
W odpowiedzi na Pana pismo reklamacyjne w sprawie telefonu SGH-I900 o numerze IMEI: *****41021383637 informujê, i¿ firma Samsung Electronics Polska podtrzymuje swoje stanowisko zawarte w pi¶mie o sygnaturze AK1176/10.
Pragnę wyjaśni, i¿ po szczegó³owym zapoznaniu siê z tre¶ci± przes³anych przez Pana maili podj±³em ponowne konsultacje z Autoryzowanym Punktem Serwisowym CCS w celu wyja¶nienia Pana w±tpliwo¶ci. Z przedstawionych mi informacji wynika, i¿ sprawa pokrywy baterii pojawi³a siê znaczenie wcze¶niej, ni¿ sugeruje to Pan pi¶mie, bo podczas zlecenia nr 2174455 , które mia³o miejsce 30.09.2010. Wówczas nie wyrazi³ Pan zgody na jej odp³atn± wymianê.
Jednocze¶nie chcia³bym w tym miejscu wyja¶niæ, i¿ pokrywa baterii nie zosta³a zamieniona ani uszkodzona w serwisie. Autoryzowany Punkt Serwisowy CCS jest w posiadaniu skanów telefonów oraz pokrywy baterii, które robione s± podczas rejestracji.
Staraj±c siê odnie¶ do przedstawionych przez Pana roszczeñ chcia³bym nadmieniæ, i¿ zgodnie z warunkami Karty Gwarancyjnej Klientowi przys³uguje wymiana urz±dzenia tylko wtedy, gdy:
• W okresie gwarancji dokonano 3 napraw przy u¿yciu podzespo³ów, a produkt nadal jest niesprawny,
• Autoryzowany Punkt Serwisowy potwierdzi o braku mo¿liwo¶ci naprawy urz±dzenia.
Wed³ug danych bêd±cych w naszym posiadaniu dotychczas mia³y miejsce dwie naprawy urz±dzenia z zastosowaniem podzespo³ów. Pragnê wyja¶niæ, i¿ gwarancja jest ¶wiadczeniem dobrowolnym najczê¶ciej udzielanym przez Producenta ma charakter umowny i w kwestii odpowiedzialno¶ci mo¿e zostaæ swobodnie ukszta³towana.
Bardzo mi przykro, i¿ nie mo¿emy przychyliæ siê do pozytywnego rozpatrzenia Pana reklamacji.
Z powa¿aniem,
( Oryginalne formatowanie wiadomości z działu obsługi klienta) Fachowość widzimy nawet po tym!!!!
Co radzicie robic?
Wśród wielu mogę wymienić chociażby:
Zawieszanie notoryczne telefonu - był okres że liczyłem owe zawieszenia,
średnio ok 40- 60 razy na dobę( zeszyt z zapisanymi godzinami zawieszeń przekazałem Serwisowi do
analizy)- zdesperowany klient marki Samsung
oferowane na stronie SAMSUNG,A.
Problemy z włączeniem telefonu, mimo naładowanej baterii.
Wyłączanie się telefonu, bez przyczyny - zaznaczam poziom naładowania baterii zwykle w moim przypadku
nie spadał poniżej 20% pilnuje tej kwestii.
Wielokrotne przerywanie i niestabilna praca modułu bluetooh, przerywa - nie łączy się z słuchawka ,
notebookiem, wcześniej współpracował z systemami łączności bezprzewodowej ale z wielkimi
trudnościami, zaznaczam telefon miał wyłączone wszelkie systemy oszczędzania energii baterii.
Moduł GPS , tutaj wielokrotnie spotykałem się z komunikatami świadczącymi o np. zerwanym połączeniu z
GPS, przykład: Korzystając z Automapy , po 30-40 inutach pojawia się komunikat „ No Comunication GPS
lost", treść komunikatu może być troszkę inna ale skutek był taki iż moduł GPS był niedostępny dla żadnej
aplikacji, pomagało kilkukrotne zresetowanie telefonu.
Wyświetlacz LCD, obsługa dotykowa wielokrotnie nie współgrała z wydawanymi jej poleceniami np.
rysikiem, zaznaczam kalibracja ekranu była średnio raz na 7 dni wykonywana - celem lepszego ustawienia
powierzchni dotykowej względem np. rysika.
Samsung Omnia z niewiadomych przyczyn, również dla serwisu przełączał się w tzw. tryb lotniczy, świadkiem
tego była osoba przyjmująca telefon do naprawy. Dla informacji - pracownik przyjmujący naprawę
sprawdził czy na Samsungu Omnia wystawionym do prezentacji klientom, taki problem się nie pojawiał.
Zdumiewający wyjątek.
Wyżej wymienione przypadki zostały potwierdzone przez serwis, skuteczność tych napraw pozostawia wiele do
życzenia. Wynikiem czego jest fakt, że mimo 5(pięciu), 6 w trakcie, napraw przeprowadzonych przez
Autoryzowany Serwis Samsunga - produkt dalej wykazuje wady i jego użytkowanie jest nie możliwe w sposób
przewidziany oraz zgodny z jego przeznaczeniem.
Obecnie przebywa już 6 raz w serwisie z powodu zniszczenia telefonu podczas naprawy przez autoryzowany serwis
Samsunga.
Warto podkreśli iż 3 pierwsze naprawy – wynikały z wady konstrukcyjnej produktu
Kolejne 3 wynikały z uszkodzenia sprzętu przez serwis.
Podczas naprawy nr 1 wykonano:
o Aktualizacja Systemu
o Naprawa toru Audio
Podczas naprawy nr 2 wykonano:
Wymiana Modułu BT
Wymiana Szyby?
Aktualizacja systemu
Telefon porysowano - szczególnie tylny panel i ekran LCD
Podczas naprawy nr 3 wykonano:
Wymieniono Panel Dotykowy LCD
Uszkodzono obudowę - zniszczono detale produktu jak chociażby zaślepkę łącza usb i ładowarki.
Podczas naprawy nr 4 wykonano:
Wymieniono zaślepkę łącza usb i ładowarki.
Pozostały uszkodzone podczas poprzedniej naprawy elementy telefonu w tym nie kompletność, nie została
naprawiona.
Tym razem z winy serwisu który ponownie zamiast naprawić produkt uszkodził go, zniszczył obudowę
powyłamywał elementy :m.in. mocowanie ząbków mocujących tylny panel do korpusu telefonu, wyłamali zaślepkę
od gniazda ładowarki, gniazda usb. Telefon trafił w opłakanym stanie. Podejrzewam, że telefonem rzucano - wielce
możliwe sądząc po stanie w jakim go otrzymałem. Telefon cały trzeszczał - był prawdopodobnie nie skręcony , albo
upadł z dużej wysokości. Widać było rozwaloną i „rozszczepioną obudowę" Telefon oddałem po raz 5 na niby
naprawę, przez amatorski serwis. Niestety postawa serwisu rzuca cień na jakość produktów Samsunga.
Teraz pora na 5 naprawę:
Wymiana tylnej obudowy, uszkodzonej z winy serwisu, wymieniono moduł mocujący tylny panel.
Telefon otrzymałem który cały latał, poprawnie określane jako rozwarstwienie korpusu. Produkt coraz bardziej porysowany, bardzo zniszczony przez serwis.
Serwis uszkodził „ cudzy panel” w 3 miejscach. Po dokładnych oględzinach stwierdzam iż uszkodzenia nie miały naturalnego podłoża i zostały prawdopodobnie wykonane po złości przez serwis. ????
Czas na 6 pobyt w serwisie…… Któż to wie, może tym razem telefon spalą?
Wystosowałem pismo na podstwie warunków gwarancyjnych :
Zgodnie z zapisem Gwarancji w sytuacji gdy klient rości wymianę telefonu :
„w okresie gwarancji dokonano trzech napraw wymagających wymiany podzespołów a produkt nadal wykazuje wady”
Samsung odpisał m.in…:
Szanowny Panie,
W odpowiedzi na Pana pismo reklamacyjne w sprawie telefonu SGH-I900 o numerze IMEI: *****41021383637 informujê, i¿ firma Samsung Electronics Polska podtrzymuje swoje stanowisko zawarte w pi¶mie o sygnaturze AK1176/10.
Pragnę wyjaśni, i¿ po szczegó³owym zapoznaniu siê z tre¶ci± przes³anych przez Pana maili podj±³em ponowne konsultacje z Autoryzowanym Punktem Serwisowym CCS w celu wyja¶nienia Pana w±tpliwo¶ci. Z przedstawionych mi informacji wynika, i¿ sprawa pokrywy baterii pojawi³a siê znaczenie wcze¶niej, ni¿ sugeruje to Pan pi¶mie, bo podczas zlecenia nr 2174455 , które mia³o miejsce 30.09.2010. Wówczas nie wyrazi³ Pan zgody na jej odp³atn± wymianê.
Jednocze¶nie chcia³bym w tym miejscu wyja¶niæ, i¿ pokrywa baterii nie zosta³a zamieniona ani uszkodzona w serwisie. Autoryzowany Punkt Serwisowy CCS jest w posiadaniu skanów telefonów oraz pokrywy baterii, które robione s± podczas rejestracji.
Staraj±c siê odnie¶ do przedstawionych przez Pana roszczeñ chcia³bym nadmieniæ, i¿ zgodnie z warunkami Karty Gwarancyjnej Klientowi przys³uguje wymiana urz±dzenia tylko wtedy, gdy:
• W okresie gwarancji dokonano 3 napraw przy u¿yciu podzespo³ów, a produkt nadal jest niesprawny,
• Autoryzowany Punkt Serwisowy potwierdzi o braku mo¿liwo¶ci naprawy urz±dzenia.
Wed³ug danych bêd±cych w naszym posiadaniu dotychczas mia³y miejsce dwie naprawy urz±dzenia z zastosowaniem podzespo³ów. Pragnê wyja¶niæ, i¿ gwarancja jest ¶wiadczeniem dobrowolnym najczê¶ciej udzielanym przez Producenta ma charakter umowny i w kwestii odpowiedzialno¶ci mo¿e zostaæ swobodnie ukszta³towana.
Bardzo mi przykro, i¿ nie mo¿emy przychyliæ siê do pozytywnego rozpatrzenia Pana reklamacji.
Z powa¿aniem,
( Oryginalne formatowanie wiadomości z działu obsługi klienta) Fachowość widzimy nawet po tym!!!!
Co radzicie robic?