X-Kom - problem z logowaniem

helium

Bardzo aktywny
Ekspert
Dołączył
16 Czerwiec 2010
Posty
2190
Reakcje/Polubienia
2565
Miasto
Kraków
Mam problem z zalogowaniem się do konta na X-Kom, po prostu wyświetla się NIC. To samo jest ne Edge i na Slimjet. Blockery wyłączone, cache wyczyściłem i dalej lipa. Możecie sprawdzić czy u was niema problemów (jeśli ktoś tam ma konto)

slimjet.jpg
 
Aktualnie mogę jedynie napisać że na mobile loguję się normalnie i wszystko jest ok. To samo w aplikacji. Nie wiem jak na desktopie.

EDIT

@helium na PC też wszystko ok.
 
Ostatnia edycja:
U mnie też działa logowanie na kompie.
Może antywirus coś blokuje.
 
Mam problem z zalogowaniem się do konta na X-Kom, po prostu wyświetla się NIC. To samo jest ne Edge i na Slimjet. Blockery wyłączone, cache wyczyściłem i dalej lipa. Możecie sprawdzić czy u was niema problemów (jeśli ktoś tam ma konto)
F12 i popatrz w konsoli na błędy:

0.jpg

Druga opcja to użycie przeglądarki w wersji przenośnej, która ma własny katalog na dane, np.
Zaloguj lub Zarejestruj się aby zobaczyć!


Sprawdź również opcje internetowe, czy nie dodało ci coś proxy. Ponadto możesz uruchomić rozwiązywanie problemów sieciowych. Warto też odpalić Complete Internet Repair ;)
 
@Grandalf, F12, pokazuje jakiś błąd ale przyznam że się na tym nie znam. Iron Portable działa OK (jest panel logowania), narzędzie Complete Internet Repair uruchomiłem ale bez rezultatu (dalej lipa). Screen z Consoli
20210304-_qqqrnpx.jpg
 
To co jest u góry to błąd menadżera tagów (Google Tag Manager) i raczej nie ma wpływu. U mnie plik gtm.js jest blokowamy przez blockera.

001077612ee617471.jpg

Natomiast poniżej coś jest nie tak, ale aby zobaczyć co, to musisz kliknąć trójkącik z lewej strony który rozwinie pełny podgląd. W chwili obecnej nie wiadomo do czego się to odnosi.
 
Hmm, nic tu ciekawego nie ma.

Zrobiłem czystą instalację SlimJet i po wejściu na logowanie x-kom mam tak:

075cb6f746574d5f3.jpg

Tak więc Tag Manager nie ma wpływu na stronę.

Może zrób reinstall? Tylko najpierw zrób sobie backup ustawień (AppData/local/SlimJet/User Data). Następnie czysta instalka, sprawdź czy x-kom działa, a jeśli tak to podmień pliki z kopi User Data i wtedy sprawdź. Będzie można lepiej określić gdzie szukać przyczyny.
 
Może zrób reinstall? Tylko najpierw zrób sobie backup ustawień (AppData/local/SlimJet/User Data). Następnie czysta instalka, sprawdź czy x-kom działa, a jeśli tak to podmień pliki z kopi User Data i wtedy sprawdź. Będzie można lepiej określić gdzie szukać przyczyny.
Zrobiłem czystą instalację Slimjet a w zasadzie rozpakowałem czyste Portable i jest ok, logowanie działa. Tak więc czeka mnie to samo z Edge.
 
Zaloguj lub Zarejestruj się aby zobaczyć!
x-kom jako portable aplikację web, uruchom i spróbuj się zalogować ...
Tutaj wszystko działa, nawet nie wiedziałem że takie coś istnieje :piwek

Spróbuj wpisać pełen adres dokładnie taki:
Zaloguj lub Zarejestruj się aby zobaczyć!

Niestety to nie pomogło


@Grandalf , trochę się pospieszyłem z zachwytem nad nową instalacją Slimjet. Wszystko było dobrze dopóki nie zalogowałem się do konta Google i nie włączyłem synchronizacji. Po synchronizacji był ten sam problem, brak panelu do logowania
 
Back
Do góry