BitDefender Antivirus Plus 2012

zapomnij

Bardzo aktywny
Zasłużony
Reakcje/Polubienia
No i proszę Mikołaj w tym roku szybko przyszedł. Mam 5 DARMOWYCH kluczy licencyjnych BitDefender Antivirus Plus 2012.Aktywacja na jeden komp na rok czasu. Jeżeli są chętni to pisać na PW. Oddam jako świąteczny prezent.

A

Anonymous

Raczej na rok
snap2011121520h28m16s00.jpg

HrabiaDracula

Bardzo aktywny
Reakcje/Polubienia
Miasto
z klawiatury
Ja na meila dostałem 5 licek i taki komunikat : Here are your 5 extra copies of Bitdefender Antivirus Plus 2012 (1 PC, 6 months)

OXYGEN THIEF

Bardzo aktywny
Członek Załogi
Administrator
Reakcje/Polubienia
Miasto
Trololololo
Niezłe promo :ok

A

Anonymous

Może jak im się keye w worku na prezenty kończyły to dawali już tylko na 6 miesięcy :dziwak

remool

Bardzo aktywny
Fąfel
Reakcje/Polubienia
http://programyzadarmo.net.pl/forum...45/ciekawa-oferta-bitdefender-2012-t5678.html
To chyba z tego ?? Jeśli ktoś się chce podzielić to jedną przygarnę :em0200
Trzeba je aktywować w ciągu 30 dni od otrzymania i są na roczek :hi
You must activate your purchased copy of Bitdefender in order to receive the FREE license keys. These will be e-mailed to you in maximum 48 hours.
Please note: you need to register your product (by creating a MyBitdefender account).

To receive your 5 Free Copies of Bitdefender, you must first activate your purchased Bitdefender license(s) between November 28 - February 29, 2012. Free product version/term will depend on which Bitdefender product was purchased. Click Here for more details.

FREE licenses must be installed within 30 days after the installation of the purchased license. After 30 days, any uninstalled free licenses will become invalid

A

Anonymous

remool napisał:
http://programyzadarmo.net.pl/forum...45/ciekawa-oferta-bitdefender-2012-t5678.html
To chyba z tego ?? Jeśli ktoś się chce podzielić to jedną przygarnę :em0200
Trzeba je aktywować w ciągu 30 dni od otrzymania i są na roczek :hi
You must activate your purchased copy of Bitdefender in order to receive the FREE license keys. These will be e-mailed to you in maximum 48 hours.
Please note: you need to register your product (by creating a MyBitdefender account).

To receive your 5 Free Copies of Bitdefender, you must first activate your purchased Bitdefender license(s) between November 28 - February 29, 2012. Free product version/term will depend on which Bitdefender product was purchased. Click Here for more details.

FREE licenses must be installed within 30 days after the installation of the purchased license. After 30 days, any uninstalled free licenses will become invalid

@bez@ nazwy
czy aktywowałeś swoją licencję do Bitdefendera?
Bo jeśli tak, to oddaję Ci tą licencję co mi wysłałeś, chciałem po prostu aktywować ją za rok.

EDIT

Nawet jeśli nieaktywowałeś to Ci ją oddaje, też dostałem te 5 licencji, ponieważ skorzystałem z promocji na Bitdefender IS.

Do góry