- Dołączył
- 22 Lipiec 2010
- Posty
- 1086
- Reakcje/Polubienia
- 43
Witam - problemy są następujące.
Ostatnio na starym laptopie HP Compaq 6720s zainstalowałem Windows XP Pro. Laptop jest z czasów gdy na rynek wchodziła Vista i z tym systemem był kupiony z możliwością downgrade do XP. Na swoim pokładzie miał testowany również Win 7 i Win 8.1
Ze wszystkimi systemami dawał sobie radę.
Po zainstalowaniu XP i podłączeniu internetu kablem (dostawca UPC) komputer nie może nawiązać połączenia ciągle lokalizując adres IP a poprzez WiFi łączy się bez problemu. Taka sytuacja nie występowała w Viście, 7 i 8.1.
Sterowniki zainstalowałem wszystkie dedykowane na stronie HP dla tego modelu i systemu XP.
Wczoraj instalując Linux Lubuntu obok XP nie stwierdziłem tych problemów - internet po kablu i WiFi działa.
a drugi problem - jak załączę sprawdzenie aktualizacji windows to pasek postępu dział, dział, dział - chyba tak w nieskończoność - po 2 godzinach wyłączyłem aktualizację i dałem sobie spokój.
Może ktoś z użytkowników ma jakiś ciekawy pomysł na ewentualnie rozwiązanie problemu.
P.S.
Z pierwszym problemem dzwoniłem nawet do wsparcia HP ale jakoś nie mieli pomysłu na rozwiązanie problemu.
Ostatnio na starym laptopie HP Compaq 6720s zainstalowałem Windows XP Pro. Laptop jest z czasów gdy na rynek wchodziła Vista i z tym systemem był kupiony z możliwością downgrade do XP. Na swoim pokładzie miał testowany również Win 7 i Win 8.1
Ze wszystkimi systemami dawał sobie radę.
Po zainstalowaniu XP i podłączeniu internetu kablem (dostawca UPC) komputer nie może nawiązać połączenia ciągle lokalizując adres IP a poprzez WiFi łączy się bez problemu. Taka sytuacja nie występowała w Viście, 7 i 8.1.
Sterowniki zainstalowałem wszystkie dedykowane na stronie HP dla tego modelu i systemu XP.
Wczoraj instalując Linux Lubuntu obok XP nie stwierdziłem tych problemów - internet po kablu i WiFi działa.
a drugi problem - jak załączę sprawdzenie aktualizacji windows to pasek postępu dział, dział, dział - chyba tak w nieskończoność - po 2 godzinach wyłączyłem aktualizację i dałem sobie spokój.
Może ktoś z użytkowników ma jakiś ciekawy pomysł na ewentualnie rozwiązanie problemu.
P.S.
Z pierwszym problemem dzwoniłem nawet do wsparcia HP ale jakoś nie mieli pomysłu na rozwiązanie problemu.