Emergency Boot CD 50% zniżki!.

A

Anonymous

You rely on your computer to store all of your important files. So it seems ironic that a hard drive that's full of your important data can be rendered completely inaccessible by just a small boot sector! That's right, just one corrupt sector on your drive results in a machine that's dead in the water, with all of your data held hostage. If only you could get your computer to boot just one more time, you'd be able to copy your data onto another drive and save the day. That's why you need today's discount software promotion, Emergency Boot CD!

Emergency Boot CD provides you with a self-contained bootable OS on CD that lets you fix unbootable computers and achieve maximum data recovery. But in addition to letting you get back into your files and save them, Emergency Boot CD also provides you with a cornucopia of tools that make managing your machine simple and easy. There's a File Manager, which you can use to save files off from your local hard disk to a USB drive. Then there's the Windows Password Wizard, giving you powerful access to your PC even when you completely forget the password for your Windows user account - not hard to imagine if you're in a panic from a hard drive crash!

Next up - Registry Defragmenter, which reorganizes the data in your Registry to make your computer run faster. And along with that, there's Registry Editor, handy for making changes to the Registry even if Windows is unbootable. Lastly, there's Mount & Boot Center, which lets you reassign and fix missing drive letters, edit boot menus, and most importantly, repair boot records and active partition flags.

With all of these wonderful utilities on one disk, there's no reason why you shouldn't have Emergency Boot CD in your arsenal

Polegać na komputerze, aby zapisać wszystkie ważne pliki. Tak więc wydaje się paradoksalne, że dysk twardy, który jest pełen ważnych danych może stać się całkowicie niedostępne tylko sektora małych butów! To prawda, tylko jeden uszkodzony sektor na wynikach napędowych w maszynie, która żyje w wodzie, ze wszystkie dane zakładnikiem. Jeśli tylko można dostać komputer do uruchamiania tylko jeden więcej czasu, to będziesz w stanie skopiować swoje dane na inny dysk i zapisać dni. Dlatego trzeba dzisiejszą promocję oprogramowania zniżki, CD Boot awaryjne!

Boot CD awaryjne zapewnia samodzielny OS startowego na płycie CD, która pozwala naprawić niestartującym komputerów i osiągnięcia maksymalnego odzyskiwania danych. Ale oprócz pozwalając wrócić do plików i zapisywać je, Emergency Boot CD zawiera też feerię narzędzi, które czynią zarządzanie urządzenie proste i łatwe. Jest File Manager, który można wykorzystać do zapisania plików off z lokalnego dysku twardego na dysk USB. Potem jest Kreator Hasło Windows, dając potężny dostęp do komputera, nawet jeśli całkowicie zapomnieć hasła do konta użytkownika systemu Windows - nie trudno sobie wyobrazić, jeśli jesteś w panice z awarii dysku twardego!

Następna w kolejce - Registry Defragmentator, która reorganizuje dane w rejestrze, aby komputerowi działanie szybciej. I wraz z tym, jest Registry Editor, przydatny do dokonywania zmian w rejestrze, nawet jeśli Windows jest niemożliwe. Wreszcie, jest Mount & Boot Center, która pozwala zmienić przypisanie i naprawić brakujące litery dysków, edytować menu startowe, a co najważniejsze, naprawy sektorów startowych i aktywnych flagi partycji.

Z wszystkich tych wspaniałych narzędzi na jednym dysku, to nie ma powodu, dlaczego nie powinno mieć Boot CD awaryjny w swoim arsenale

Wszystkie informacje na temat programu zaczerpnięte z strony:

Zaloguj lub Zarejestruj się aby zobaczyć!

Strona z promocja:

Zaloguj lub Zarejestruj się aby zobaczyć!

Do góry