SZUKAM Komputer ?

Status
Zamknięty.

anonymus.91

Wygadany
Dołączył
14 Listopad 2017
Posty
67
Reakcje/Polubienia
21
Jeżeli zakupiłeś nowy i mocny komputer a ten stary chcesz wyrzucić do utylizacji bo nie obsługuje nowych i wypasionych gier to chętnie go wezmę . Musi być co istotne na chodzie i sprawny z czynnym Windows 7 i przynajmniej 4GB . Komputer potrzebuję do nauki komputerowej - ponieważ tego swojego nowego który używam , nie chcę narażać na zbyt ryzykowne akcje i testowanie programów . Nie jestem informatykiem tylko samoukiem i chcę wiedzieć więcej i niekiedy wiedzą z innymi podzielić się w formie dyskusji czy komentarzy . Kontakt najchętniej z internautą z Wrocławia gdyby posiadał zbędny komputer . Mój poprzedni komputer oddałem pośpiesznie na elektrośmieci gdy kupiłem nowy a teraz po przemyśleniu przydałby się do testowania .
 

Leszek55

Bardzo aktywny
Zasłużony
Dołączył
9 Sierpień 2010
Posty
232
Reakcje/Polubienia
240
Na wstępie sorry (?) że nie za bardzo zgodnie z zamierzeniem @anonymus.91 ale troszkę mnie ten anons sprowokował-piszesz że posiadasz Nowy Komputer i nie chcesz go narażać (?) swój poprzedni oddałeś do utylizacji zbyt pośpiesznie....otóż całość brzmi jak dla mnie "dziwnie" bo w moim odczuciu każdy kupuje i używa komputer zgodnie (lub nie :) ) z swoimi potrzebami i każdy "naraża" swój komputer nawet jak go tylko uruchamia, a naukę nabywamy i trenujemy na tym co obecny soft i sprzęt wymaga.Dziś obecnie jest qpę softu i to darmowego, też (!) który to pozwala na backupy-itp, i potem możemy beta-testować maszyny do upadłego (dosłownie) sytemu,powrót do stanu sprzed "nauki" trwa parę minut. Ostatnio swój "starszy komputer" podarowałem osobie która nie mogła pozwolić sobie na zakup komputera i to bardziej do mnie przemawia niż Twój opis-wybacz ale tak to widzę.Tak na koniec dodam że jak to czasami się mówi -nauka kosztuje- i na różnistych okazyjnych giełdo-portalach za stówkę już kupić można testowe starocie.
 

anonymus.91

Wygadany
Dołączył