Konkurs - O&O Defrag 21 Professional

Zeno

Bardzo aktywny
Fąfel
Reakcje/Polubienia
Korzystam z O&O Defrag Pro v18. Program się sprawdza na moim laptopie i z powierzonych zadań wywiązuje bezproblemowo. Dlatego też chętnie "zamieniłbym go się na nowszy model". Dzięki za konkurs. :dziękuę

SUPU KABI

Świeżak
Reakcje/Polubienia
Thank you for the giveaway.
O&O defrag is a very good software which help in maintaining the hard disk performance too the peak by defragmenting it with its very good algorithms which the windows defragmentation tool can't do.

khanyash

Bardzo aktywny
Ekspert
Reakcje/Polubienia
O&O Defrag, optimize your PC, fast and reliable software to defrag your hard disks and speed up your system, diskcleaner to remove temporary and unnecessary files, secure & permanent free space delete to protect privacy, automatic background defrag with no negative performance impact on your system, etc.

Andy

Bardzo aktywny
Fąfel
Reakcje/Polubienia
Dzięki za konkurs.
Mam starszą wersje O&O Defrag i z działania programu byłem zawsze zadowolony dlatego biorę udział w konkursie na O&O Defrag 21.

decimus

Bardzo aktywny
Zasłużony
Reakcje/Polubienia
Korzystam z wersji 19 i chętnie zmieniłbym ją na najnowsza wersję.Program jest łatwy w obsłudze wiec to jest dodatowa jego zaleta.

Legia1999

Nowy użytkownik
Reakcje/Polubienia
Pragnął bym otrzymać gdyż O&O Defrag Professional jest uważany przez wielu użytkowników za jedno z najlepszych narzędzi przeznaczonych do defragmentacji dysków twardych pracujących w oparciu o system Windows 10.

hakah

Bardzo aktywny
Reakcje/Polubienia
Thanks for the Giveaway!
O&O Defrag 21 professional is a replacement for the standard Windows defragmenter. The program can defragment drives manually or fully automatic in the background and keeps your system at peak performance by avoiding build-up of file fragmentation. It now has Remote Desktop and you can contrl O&O Defrag and other tools over the Cloud via O&O Syspectr. It has newly in-built DiskStat and Fragment Filter to identify the most fragmented files on a drive. With all these advanced new features, I am anxious to win this license and have a test on it.

jerzy601

Bardzo aktywny
Reakcje/Polubienia
gratulacje dla szczęsliwców.

Ircus

Bardzo aktywny
Ekspert
Reakcje/Polubienia
Gratulacje!!

Do góry