Maintener

alco

Bardzo aktywny
Ekspert
Reakcje/Polubienia
maintener_screenshot4.png

Program do czyszczenia ze zbędnych śmieci. Wersja płatna ma dodatkowo wyszukiwarke duplikatów.

Zaloguj lub Zarejestruj się aby zobaczyć!

Grandalf

Bardzo aktywny
Członek Załogi
Reakcje/Polubienia
Program do czyszczenia ze zbędnych śmieci. Wersja płatna ma dodatkowo wyszukiwarke duplikatów.
Zbadałem ten program i nie polecałbym go. Opis prywatności tegoż programu zawiera jedynie sposób użycia cookies :sarkazm Brak jakichkolwiek danych o twórcach, brak adresu, itd Jurysdykcja w Estoni, ale gdzie, sąd najwyższy? :sarkazm Licencja to praktycznie stwierdzenie, że Devizaed za nic nie odpowiada, natomiast użytkownik i owszem:
You agree to indemnify and hold Devizard OÜ and its parents, subsidiaries, affiliates, officers, employees, agents, partners and licensors (if any) harmless from any claim or demand, including reasonable attorneys’ fees, due to or arising out of your: (a) use of the Application; (b) violation of this Agreement or any law or regulation; or (c) violation of any right of a third party.
Aplikacja płatna ale:
Notwithstanding any damages that you might incur, the entire liability of Devizard OÜ and any of its suppliers under any provision of this Agreement and your exclusive remedy for all of the foregoing shall be limited to the amount actually paid by you for the Application.
To natomiast mnie rozbawiło :kwiczy2
Without limiting the foregoing, neither Devizard OÜ nor any Devizard OÜ’s provider makes any representation or warranty of any kind, express or implied:.................................
that the Application, its servers, the content, or e-mails sent from or on behalf of Devizard OÜ are free of viruses, scripts, trojan horses, worms, malware, timebombs or other harmful components.

i
wykrywają Adware i wcale się nie dziwię, bo jest to w licencji:
The Application may display, include or make available third-party content (including data, information, applications and other products services) or provide links to third-party websites or services (“Third-Party Services”).
Program zbiera charakterystyczne dane na temat komputera, a ponieważ nie jest wyszczególnione co z nimi robi, można przypuszczać że może je wykorzystać do profilowania w celu dopasowania reklamy.

Aktualizacja:
W chwili pisania tych spostrzeżeń VirusTotal nie pokazywał jeszcze powiązań. Ale teraz już można je zobaczyć:

csv7qPl.jpg

Firma Estońska, a serwer w HongKongu :)

Ostatnia edycja:

alco

Bardzo aktywny
Ekspert
Reakcje/Polubienia
:hiWczoraj przeskanowałem nim rejestr i znalazł ok. 10 własnych wpisów do usunięcia. :wariatt A więc pobierajcie panowie bo warto. :francuz

Do góry