- Dołączył
- 26 Maj 2015
- Posty
- 19243
- Reakcje/Polubienia
- 56075
źródło:MakeHuman to wieloplatformowy i otwarty program do grafiki komputerowej 3D do prototypowania fotorealistycznych humanoidów do wykorzystania w grafice komputerowej (ilustracje, animacje, gry, rzeźbienie ZBrush/Mudbox). Wykonane prace można eksportować do takich formatów jak: RIB (Pixar RenderMan), OBJ (Wavefront .obj file), MHX (Blender) czy DAE (COLLADA).
Jest rozwijany przez społeczność programistów, artystów i naukowców zainteresowanych trójwymiarowym modelowaniem postaci.
Program jest rozwinięciem skryptu jaki w 1999 roku nazywał się MakeHead i odpowiadał za tworzenie głów w programieZaloguj lub Zarejestruj się aby zobaczyć!.
Początkowy model, to standardowy człowiek, który można modyfikować za pomocą intuicyjnego sterowania w kierunku bardziej męskim lub kobiecym, zmieniając wysokość, szerokość, wiek, proporcje ciała, kształty twarzy, szczegóły rąk, stopy i więcej. Na przykład poprzez kontrolę wieku (niemowlę, młody i stary) możliwe jest uzyskanie wszystkich stanów pośrednich.
Narzędzie MakeHuman jest specjalnie zaprojektowane do wirtualnego modelowania ludzi, z prostym i kompletnym systemem pozy obejmującym symulację ruchu mięśni. Interfejs jest łatwy w obsłudze, dzięki szybkiemu i intuicyjnemu dostępowi do licznych parametrów wymaganych w modelowaniu ludzkich form. Dzięki temu pierwsze kroki w programie MakeHuman nie odstraszą niedoświadczonych użytkowników, a uzyskane efekty zadowolą początkujących twórców.
Zaloguj
lub
Zarejestruj się
aby zobaczyć!


Zaloguj
lub
Zarejestruj się
aby zobaczyć!
Pobieranie:
Zaloguj
lub
Zarejestruj się
aby zobaczyć!