memnon

Bardzo aktywny
Zasłużony
Dołączył
14 Luty 2014
Posty
1634
Reakcje/Polubienia
3948
NordVPN, NordPass i NordLocker na pół roku za darmo dla nauczycieli i szkół wyższych :
Zaloguj lub Zarejestruj się aby zobaczyć!
A z promocji wyżej wyrwałem lickę jako początkujący dziennikarz :zaciesz :klawik
 

tommyusa2000

Wygadany
Dołączył
18 Październik 2015
Posty
42
Reakcje/Polubienia
17
mega promka - tylko pytanie - czy coś trzeba udowadniać aby się na nią załapać.
pytam wprost - jeśli nie jestem nauczycielem a napiszę że jestem to czy te informacje są jakoś weryfikowane ??

chętnie bym sobie nord vpn potestował przedc zakupem i zastanawiam się czy jest jakaś szansa na to :)
 

memnon

Bardzo aktywny
Zasłużony
Dołączył
14 Luty 2014
Posty
1634
Reakcje/Polubienia
3948
Ja załapałem się na tą wyżej i nie musiałem udowadniać że jestem początkującym dziennikarzem ( a trudne by to było ;) ).
Jakiś dzień po tym jak wysłałem zgłoszenie , w sumie wszystkiego kilka zdań , dostałem mejla czy mogę to potwierdzić ale zanim go przeczytałem wysłali drugiego z danymi rejestracyjnymi . Co do NordVPN , jestem pod wrażeniem zwłaszcza prędkości , miałem styczność z
wieloma VPN-ami ale pod tym względem żaden z nich mu nie dorównuje .
 

tommyusa2000

Wygadany
Dołączył
18 Październik 2015
Posty
42
Reakcje/Polubienia
17
poszedłem za Twoją radą i wysłałem zgłoszenie na fundacje non-profit w której się udzielam. Może się uda.
Nie dostałem jednak maila potwierdzającego zgłoszenie. Czy Ty coś takiego dostałeś ?? Czy po po prostu dzień później wyżej wspomniane maile?
 

tommyusa2000

Wygadany
Dołączył
18 Październik 2015
Posty
42
Reakcje/Polubienia
17
Jeżeli ktoś chciałby skorzystać z promocji z 1 linka to chciałbym wam powiedzieć że NordVPN weryfikuje zgłoszenia jakie do nich spływają.
Koledze się widać udało, jednak ja muszę udowadniać że jestem zaangażowany w działalność dla fundacji non profit.
 

OXYGEN THIEF

Bardzo aktywny
Członek Załogi
Administrator
Dołączył
26 Maj 2010
Posty
35820