helium

Bardzo aktywny
Ekspert
Dołączył
16 Czerwiec 2010
Posty
2184
Reakcje/Polubienia
2556
Miasto
Kraków
Nie znam się za bardzo na prądach, więc zapytam. Która ładowarka będzie dobra jako zamiennik
Zaloguj lub Zarejestruj się aby zobaczyć!
której nie ma niestety w zestawie? Może coś od
Zaloguj lub Zarejestruj się aby zobaczyć!
, bo lubię ich produkty. Czy musi być 45W, czy może być więcej. Czy to jest tak, że telefon weźmie tyle, ile mocy potrzebuje, więc może być nawet ładowarka 65W?
 

al

Marszałek Forum
Członek Załogi
Administrator
Dołączył
22 Lipiec 2012
Posty
10018
Reakcje/Polubienia
10658
Miasto
Somewhere over the rainbow.
Nie znam się za bardzo na prądach, więc zapytam. Która ładowarka będzie dobra jako zamiennik
Zaloguj lub Zarejestruj się aby zobaczyć!
której nie ma niestety w zestawie? Może coś od
Zaloguj lub Zarejestruj się aby zobaczyć!
, bo lubię ich produkty. Czy musi być 45W, czy może być więcej. Czy to jest tak, że telefon weźmie tyle, ile mocy potrzebuje, więc może być nawet ładowarka 65W?

Telefon (bateria) weźmie tyle prądu ile mu trzeba. Może być mocniejsza ładowarka ale telefon nie wykorzysta jej możliwości. W nowych urządzeniach są zabezpieczenia i nic się nie stanie z baterią. Finansowo lepiej wychodzi kupić ładowarkę o parametrach baterii bo nie płacisz za to czego i tak nie użyjesz. Jednak jeśli to Ci nie przeszkadza to kup jaką chcesz. Tylko nie słabszą :)
 

DziadDalf

Bardzo aktywny
Fąfel
Dołączył
27 Maj 2010
Posty
3362
Reakcje/Polubienia
1973
Miasto
Z DziadLandu ;p
Ja bym patrzył czy ładowarka da te 45W :kwiczy2. Bo opisy i napisy jedno a prąd który daje to drugie :złosć.
Sam mam np. 18Watową z QC i podpinałem pod różne smartfony ale więcej niż 12W to nigdy na niej nie widziałem. Do tego jest bardzo kapryśna i na różnych kablach inaczej ładuje (wolniej, szybciej itp.).
Mam też niby 20W ale ona ma te 20W na wszystkie porty a nie na 1.

Ja bym patrzył po necie i sprawdził jakich ładowarek używają inni w NP2 :scratch
 

al