[Personal Giveaway] Konkurs - 2 x AdGuard-Lifetime (Valentine's day 2020)

dinosaur07

Bardzo aktywny
Reakcje/Polubienia
Thanks a lot for the giveaway @Mohammad.Poorya . :zabawa
I would like to win a license for Adguard lifetime in order to enjoy a lifetime of free ads on all of my devices and enjoy the benefits of this excellent software. Great app for any device, efficient and light.
My share below:

hansik

Wygadany
Reakcje/Polubienia
Dzięki za konkurs. IMO jeden z najlepszych programów do usuwania, blokady reklam i innych niechcianych elementów. Licencja lifetime na 3 urządzenia to jest coś, czego nie można przegapić :winked. Dlatego biorę udział w konkursie. Pozdrawiam

whizkidraj

Świeżak
Reakcje/Polubienia
@Mohammad.Poorya, thank you, my friend, and thanks to AdGuard for this special Valentine's giveaway.
There is no doubt that AdGuard is the best adblocking software, along with many of its other special features.
They are just getting better and expanding into much more now i.e. also launching their own VPN service.
So with the current performance and the promising future of this software in mind, I would definitely love to win a copy here.

Thanks again. Cheers!

P.S. Here's my Facebook share.

ImranQ

Bardzo aktywny
Zasłużony
Reakcje/Polubienia
Thanks to @Mohammad.Poorya for organising this contest.

Adguard is my fovt. adblocker software. Some malicious ads track user's online activity. I want to opt-out of online advertising and annoying popup ads using AdGuard which has a lot of intelligent features.

Zaloguj lub Zarejestruj się aby zobaczyć!

Ostatnia edycja:

hmmkot

Wygadany
Reakcje/Polubienia
Adguard - naprawdę jedna z lepszych aplikacji do blokowania reklam. Mega fajnie blokuje uciążliwe reklamy w aplikacjach, gdzie nie można kupić płatnej wersji, po 2 świetnie sprawdza się także jako zabezpieczenie telefonu przed niepożądanymi witrynami

Raur

Świeżak
Reakcje/Polubienia
Thanks a lot for the opportunity to win this awesome giveaway, @Mohammad.Poorya !

AdGuard has been my trusted and reliable ad blocking software. Most ads ruin online surfing and increases bandwidth use, especially those that track your every move. AdGuard effectively removes ads on websites whether if they are malicious or not, including those annoying pop ups by using their proprietary scanning/blocking engine and makes your surfing experience smooth and safe. Count me in please!

memnon

Bardzo aktywny
Zasłużony
Reakcje/Polubienia
Dziękuje za wspaniały konkurs .
Dlaczego AdGuard ? Bo jest programem jedynym w swoim rodzaju i tak naprawdę nie mającym pełnoprawnej alternatywy .
Na Windowsie podobne programy czyli AdFender i AdMuncher są od kilku lat nieaktualizowane co w dziedzinie reklam internetowych i metod ich blokowania jest gigantycznym okresem czasu , natomiast rozszerzenia , jak np uBlock Origin , działają tylko w przeglądarce , dodatkowo w każdej musimy je instalować i konfigurować osobno . Jednak najgorsze będą dla ich funkcjonalności zmiany które nadchodzą w API webRequest Chromium i jego klonach . Jeśli chodzi o Androida to najlepszy odpowiednik AdAway wymaga roota a Blokada niestety na moim telefonie najzwyczajniej nie chce działać :madafaka .Więc ....AdGuard Rules :mistrzunio.

Do góry