problem z połączeniem internetowym

jogobella

Bardzo aktywny
Zasłużony
Dołączył
27 Maj 2010
Posty
260
Reakcje/Polubienia
0
Witam problem polega na tym,że gdy na nowo włączam komputer to ikona sieci wskazuje ,że kabelek jest odłączony,ale mimo tego fizycznie jest on podłączony o co tu chodzi.Dopóki ikona sieci nie pokaże,że kabelek jest połączony to nic co związane jest z internetem nie działa choć jest drobny wyjątek program do poczty działa bo pobiera nowe wiadomości,a do karty sieciowej mam wgrany najnowszy sterownik.Karta to Marvell Yukon 88E8056 PCI Gigabit Controller ,a ruter to Linksys Wag 160 N.
 
Witam !

Znalazłem darmowy program do naprawy połączenia internetowego , może to się przyda :scratch

Link i info :

Zaloguj lub Zarejestruj się aby zobaczyć!

:)
 
oj to jest instalatorek na xp ,a ja potrzebuję na viste
 
jogobella napisał:
oj to jest instalatorek na xp ,a ja potrzebuję na viste

Pisze Windows All czyli na wszystkie Windowsy :)
 
sprawdziłem i efekt jest taki,a właściwie jego brak,gdyż ikona sieci pokazuje ,że jest połączona po około 3 minutach od startu systemu,już powyłączałem maksymalnie programy autostartu
 
a czasem nie masz zainstalowanego jakiegoś programu do zarządzania netem? Jeśli tak to może on jest ustawiony na automatyczne (opóźnione uruchamianie) i ładuje się dopiero gdy cały system się załaduje.
 
nie nie mam mam tylko programy do optymalizacji systemu czyli advanced system care i wise care 365
 
Zrób tak :
Aby uruchomić okienko z listą usług systemowych musimy skorzystać z systemowej wyszukiwarki, która znajduje się w menu start lub polecenia uruchom. W obu przypadkach wystarczy, że wpiszemy „services.msc”, a następnie naciśniemy klawisz enter.


Okienko, które nam się ukazało, zawiera listę wszystkich usług dostępnych w systemie Windows.



Teraz zobacz które mają ustawione automatyczne (opóźnione uruchamianie)
 
w advanced system care nic nie ma,a gdzie dalej to się sprawdza to nie wiem
 
Spróbuj zresetować połączenie sieciowe. Wchodzisz w start uruchom i wpisujesz cmd-wyskakuje konsola systemowa
Po otwarciu konsoli systemowej wpisujesz następujące polecenia:
ipconfig /release a także ipconfig /renew

Nie wiem czy u ciebie to zadziała ale możesz spokojnie sprawdzić.
 
Jeśli to jest jakiś w miarę popularny problem to może naprawi to Microsoft Fixit

Zaloguj lub Zarejestruj się aby zobaczyć!
 
Witam; może zdradzisz jakiego używasz programu do zabezpieczenia komputera, czyli po prostu jakiego masz zainstalowanego antywirusa?
 
Problem który może wystąpić podczas uruchamiania systemu Windows może być brak połączenia z internetem. Obiawia się to na przykład błędem "System Windows nie mógł automatycznie powiązać stosu protokołu IP z kartą sieciową". Problem ten dotyczy zarówno połączeń przewodowych jak i bezprzewodowych. Karty sieciowe po kliknięciu szczegółów połączenia mają puste pole zamiast odresów IP i MAC. Przyczyną może być źle zainstalowany klient VPN, Firewall, lub oprogramowanie antywirusowe z Firewall-em.
Rozwiązanie
Najłatwiejszym rozwiązaniem problemu jest deinstalacja Klienta VPN, programu antywirusowego i Firewall-a oraz ich ponowna instalacja.
 
Back
Do góry