problem z połączeniem internetowym

jogobella

Bardzo aktywny
Zasłużony
Dołączył
27 Maj 2010
Posty
260
Reakcje/Polubienia
0
Witam problem polega na tym,że gdy na nowo włączam komputer to ikona sieci wskazuje ,że kabelek jest odłączony,ale mimo tego fizycznie jest on podłączony o co tu chodzi.Dopóki ikona sieci nie pokaże,że kabelek jest połączony to nic co związane jest z internetem nie działa choć jest drobny wyjątek program do poczty działa bo pobiera nowe wiadomości,a do karty sieciowej mam wgrany najnowszy sterownik.Karta to Marvell Yukon 88E8056 PCI Gigabit Controller ,a ruter to Linksys Wag 160 N.
 

Tadek59

Bardzo aktywny
Fąfel
Dołączył
27 Maj 2010
Posty
4168
Reakcje/Polubienia
144
Witam !

Znalazłem darmowy program do naprawy połączenia internetowego , może to się przyda :scratch

Link i info :

Zaloguj lub Zarejestruj się aby zobaczyć!

:)
 

jogobella

Bardzo aktywny
Zasłużony
Dołączył
27 Maj 2010
Posty
260
Reakcje/Polubienia
0
oj to jest instalatorek na xp ,a ja potrzebuję na viste
 

Tadek59

Bardzo aktywny
Fąfel
Dołączył
27 Maj 2010
Posty
4168
Reakcje/Polubienia
144
jogobella napisał:
oj to jest instalatorek na xp ,a ja potrzebuję na viste

Pisze Windows All czyli na wszystkie Windowsy :)
 

jogobella

Bardzo aktywny
Zasłużony
Dołączył
27 Maj 2010
Posty
260
Reakcje/Polubienia
0
sprawdziłem i efekt jest taki,a właściwie jego brak,gdyż ikona sieci pokazuje ,że jest połączona po około 3 minutach od startu systemu,już powyłączałem maksymalnie programy autostartu
 

OXYGEN THIEF

Bardzo aktywny
Członek Załogi
Administrator
Dołączył
26 Maj 2010
Posty
43063
Reakcje/Polubienia
30489
Miasto
Trololololo
a czasem nie masz zainstalowanego jakiegoś programu do zarządzania netem? Jeśli tak to może on jest ustawiony na automatyczne (opóźnione uruchamianie) i ładuje się dopiero gdy cały system się załaduje.
 

jogobella

Bardzo aktywny
Zasłużony
Dołączył
27 Maj 2010
Posty
260
Reakcje/Polubienia
0
nie nie mam mam tylko programy do optymalizacji systemu czyli advanced system care i wise care 365
 

OXYGEN THIEF

Bardzo aktywny
Członek Załogi
Administrator
Dołączył
26 Maj 2010
Posty
43063
Reakcje/Polubienia
30489
Miasto
Trololololo
Zrób tak :
Aby uruchomić okienko z listą usług systemowych musimy skorzystać z systemowej wyszukiwarki, która znajduje się w menu start lub polecenia uruchom. W obu przypadkach wystarczy, że wpiszemy „services.msc”, a następnie naciśniemy klawisz enter.


Okienko, które nam się ukazało, zawiera listę wszystkich usług dostępnych w systemie Windows.



Teraz zobacz które mają ustawione automatyczne (opóźnione uruchamianie)
 

jogobella

Bardzo aktywny
Zasłużony
Dołączył
27 Maj 2010
Posty
260
Reakcje/Polubienia
0
w advanced system care nic nie ma,a gdzie dalej to się sprawdza to nie wiem
 

alco

Bardzo aktywny
Ekspert
Dołączył
12 Maj 2011
Posty
1571
Reakcje/Polubienia
648
Spróbuj zresetować połączenie sieciowe. Wchodzisz w start uruchom i wpisujesz cmd-wyskakuje konsola systemowa
Po otwarciu konsoli systemowej wpisujesz następujące polecenia:
ipconfig /release a także ipconfig /renew

Nie wiem czy u ciebie to zadziała ale możesz spokojnie sprawdzić.
 

OXYGEN THIEF

Bardzo aktywny
Członek Załogi
Administrator
Dołączył
26 Maj 2010
Posty
43063
Reakcje/Polubienia
30489
Miasto
Trololololo
Jeśli to jest jakiś w miarę popularny problem to może naprawi to Microsoft Fixit

Zaloguj lub Zarejestruj się aby zobaczyć!
 

Emmers

Bardzo aktywny
Ekspert
Dołączył
25 Marzec 2012
Posty
2248
Reakcje/Polubienia
805
Miasto
Hajnówka
Witam; może zdradzisz jakiego używasz programu do zabezpieczenia komputera, czyli po prostu jakiego masz zainstalowanego antywirusa?
 

vonz

Bardzo aktywny
Dołączył
1 Lipiec 2010
Posty
2095
Reakcje/Polubienia
7
Problem który może wystąpić podczas uruchamiania systemu Windows może być brak połączenia z internetem. Obiawia się to na przykład błędem "System Windows nie mógł automatycznie powiązać stosu protokołu IP z kartą sieciową". Problem ten dotyczy zarówno połączeń przewodowych jak i bezprzewodowych. Karty sieciowe po kliknięciu szczegółów połączenia mają puste pole zamiast odresów IP i MAC. Przyczyną może być źle zainstalowany klient VPN, Firewall, lub oprogramowanie antywirusowe z Firewall-em.
Rozwiązanie
Najłatwiejszym rozwiązaniem problemu jest deinstalacja Klienta VPN, programu antywirusowego i Firewall-a oraz ich ponowna instalacja.
 
Do góry