Problem z WD My Passport Ultra 500GB

senior38

Bardzo aktywny
Zasłużony
Dołączył
6 Listopad 2010
Posty
1634
Reakcje/Polubienia
238
Miasto
Świętokrzyskie
Jestem w posiadaniu tego dysku zewnętrznego od 1.02.2014 r.i wczoraj nastąpił problem.To znaczy nie mogę z niego nic odtworzyć jak i nagrać.Laptop raz go widzi raz nie,wygląda na to jakby przerywało się połączenie z nim.Gwarancja na niego jest niby 3 lata,ale nie mogę nigdzie znależć punktu naprawy gwarancyjnej.Sklep w którym kupiłem ten dysk nie istnieje.Czy jest ktoś w stanie mi pomóc.Z góry serdecznie dziękuję.
 

wwd

Bardzo aktywny
Dołączył
22 Styczeń 2012
Posty
364
Reakcje/Polubienia
257
Stan gwarancji możesz sprawdzić pod tym adresem:
Zaloguj lub Zarejestruj się aby zobaczyć!

Wszelkie naprawy gwarancyjne pewnie trzeba załatwiać przez RMA.
Aby zwrócić produkt (RMA), należy zalogować się w naszej witrynie Portal obsługi klienta.
"Aby zwrócić produkt (RMA), należy zalogować się w naszej witrynie Portal obsługi klienta "
Zaloguj lub Zarejestruj się aby zobaczyć!
 

al

Forumowiszcze
Członek Załogi
Administrator
Dołączył
22 Lipiec 2012
Posty
12439
Reakcje/Polubienia
12585
Miasto
Somewhere over the rainbow.
Jak nie ma sklepu to pozostaje Ci kontakt z producentem. Zadzwoń i się zapytaj

Zaloguj lub Zarejestruj się aby zobaczyć!


Sprawdź tylko czy masz gwarancję producenta na 3 lata czy sprzedawca Ci taką wystawił.
 

senior38

Bardzo aktywny
Zasłużony
Dołączył
6 Listopad 2010
Posty
1634
Reakcje/Polubienia
238
Miasto
Świętokrzyskie
wwd napisał:
Stan gwarancji możesz sprawdzić pod tym adresem:
Zaloguj lub Zarejestruj się aby zobaczyć!

Wszelkie naprawy gwarancyjne pewnie trzeba załatwiać przez RMA.
Aby zwrócić produkt (RMA), należy zalogować się w naszej witrynie Portal obsługi klienta.
"Aby zwrócić produkt (RMA), należy zalogować się w naszej witrynie Portal obsługi klienta "
Zaloguj lub Zarejestruj się aby zobaczyć!
Wypełniam zgłoszenie i nie wiem co mam wpisać w pierwszą rubrykę.
OtYwPLG.png
 

al

Forumowiszcze
Członek Załogi
Administrator
Dołączył
22 Lipiec 2012
Posty
12439
Reakcje/Polubienia
12585
Miasto
Somewhere over the rainbow.
W etykiecie adresu wpisujesz tak naprawdę cokolwiek. To jest pomocne dla firmy gdy adres na który później by Ci mieli odesłać dysk inny niż adres zamieszkania. Wpisz np. nazwę miasta albo coś podobnego.
 

Mikelonsky

Bardzo aktywny
Dołączył
22 Kwiecień 2011
Posty
152
Reakcje/Polubienia
5
Ja bym najpierw sprawdził jak się ma gniazdo i kabel a potem SMART dysku, na przykład tym:
Zaloguj lub Zarejestruj się aby zobaczyć!

lub innym programem który odczyta wartości SMART
 
Do góry