Grandalf

Bardzo aktywny
Członek Załogi
Moderator
Dołączył
26 Maj 2015
Posty
19243
Reakcje/Polubienia
56059
RPCS3 to eksperymentalny emulator i debuger, umożliwiający uruchamianie gier z Sony PlayStation 3 na komputerze. Za pomocą emulatora uruchomimy wiele gier w tym Beyond: Two Souls, Tekken 5,6, Virtaul Fighter 5, Demon's Souls, BioShock, Bulletstorm i wiele innych tytułów. Po raz pierwszy w historii RPCS3 może teraz uruchamiać się w VSH, znanym również jako VirtualShell. Obsługuje XrossMediaBar, który zna większość graczy PlayStation 3. XMB służy do uruchamiania gier, przeglądania multimediów, zarządzania ustawieniami i wielu innych.

Wymagany jest komputer z 4GB pamięci RAM i 64-bitowym procesorem, a także z układem graficznym obsługującym DirectX12, OpenGL lub Vulkan.
RPCS3 jest w ciągłym rozwoju, a tworzone przez twórców pliki binarne są wysoce eksperymentalne. Wymagania systemowe mogą się różnić w zależności od konfiguracji sprzętu!

Program został napisany w języku C++, a Pełną listę kompatybilnych i grywalnych gier znajdziemy na oficjalnej
Zaloguj lub Zarejestruj się aby zobaczyć!
.



Zaloguj lub Zarejestruj się aby zobaczyć!


Pobieranie:
Zaloguj lub Zarejestruj się aby zobaczyć!
 

Grandalf

Bardzo aktywny
Członek Załogi
Moderator
Dołączył
26 Maj 2015
Posty
19243
Reakcje/Polubienia
56059
RPCS3 0.0.31-16205 Alpha

What's Changed
  • rsx: Add an option to force hardware MSAA resolve
  • rsx: Display output format correction
  • RPCN 0.9
  • vk: Force GPU texture processing if the input is already GPU-resident
  • Fix sceNpBasicSetPresence when data is nullptr and size is 0
  • Impl sceNpBasicSendMessage
  • Improve sceNpEula
  • Add -Werror=implicit-fallthrough to cmake build
  • Misc NP fixes
  • Improve SceNpMatching error checks
  • Fix games passing invalid npids
  • [Bugfix] sys_fs: Fixed sys_fs_unlink()'s failing to delete files in dev_usbXXX & Misc syscall implementation fixups
  • Random fixes
  • Ensure HDD1 is never damaged or corrupted due to unexpected RPCS3/game close
  • cellFont: stubs
  • media_utils: fix segfault when stopping a recording
  • Misc NP fixes
  • input: implement dynamic mmjoy device reconnection
  • Windows: file path fixes
  • RPCN 1.0
  • split JIT.cpp and SPURecompiler.cpp
  • sceNp: sceNpMatching/Commerce error checks
  • Replaces page fault triggers with assembly
  • Mac: Update MoltenVk to 1.2.7
  • rsx: Properly propagate surface properties on surface reuse.
  • Utilities: Add support for portable user directory.
  • Savestate and filesystem fixes
  • cellImeJp: fix softlock and improve some of the logic
  • Fix broken executable directory path
  • rsx: Improved 24-bit format handling and shader refactoring
  • Trim Network settings line edit input (+ update miniupnp)
  • Accurate frest & frsqest
  • Qt/System: Improve "add games" error handling
  • rpcs3qt: Add macOS support to the updater.
  • Add missing headers
  • Enable Discord presence on Linux
  • VFS; try to fix some segfaults (+ add libusb log callback)
  • Mini sceNpCommerce2Init fix
  • Return no file to TSS apis
  • Arm version of trigger_write_page_fault
  • Fix Apple clang
  • sceNpCommerce2: add some error checks
  • Fix sceNpCommerce2 init
  • Don't search games when the dialog is cancelled
  • Terminate RPCN connection cleanly
  • rsx: Allow native UI render even when we have pending draw calls if FIFO queue is empty.
  • overlays: implement native send/recv message dialogs
  • Add more Stereoscopy/3D modes
  • Qt: Show NP ID in rpcn dialogs
  • Add player history
  • overlays: add subject and body to recvmessage dialog
  • sceNp: Invitation dialog improvements
  • cellGem: Allow to use multiple controllers as fake PS-Move
  • RPCN 1.1
  • Add sceNpPlus to registered modules
  • Crypto/sys_fs: NPDRM decryption performance improvememts, memory usage reduction
  • Update submodules
  • Add various SPU instruction patterns
  • Update libpng to 1.6.42
  • SPU LLVM: Allow swapped FMA and multiplications args in match context
  • Restrict file creation in /dev_hdd0
  • Avoid modifying any memory on SYS_NET_EINTR cases
  • rsx: Tiled memory handling improvements
  • Update CMake requirements in BUILDING.md
  • Minor arm64 improvements
  • vk: Driver compatibility improvements
  • PPU/LV2: Implement HW threads switching delay when signaling higher priority threads
  • Fix thread_ctrl::wait_for_accurate
  • overlays: localize sendmessage confirmation
  • Update skylander_dialog.cpp
  • vk: Silence compiler warning
  • Disable updates for local builds
  • Improve re_accurate
  • [bugfix] Revert FM(a*re_accurate) shortcut to relaxed
  • Add limited support for midi drums w/ rockband 3
  • overlays: use signed short for position to allow negative positions
  • input: implement raw mouse handler
  • Add to RB3MidiDrums.h
  • Savestates/sys_fs: Save NPDRM decryption key
  • rsx/vk: Faster render thread release on data sync
  • raw_mouse: adjust relative mouse position if the window size changed
  • Fix lv2_file::file_view::size() and fix SPU cache gen on first boot
  • Qt 6.6.2
  • vk: Move driver properties to properties section from features section
  • Fix some localization issues
  • Fix for sceNpBasicSendMessage
  • Qt: add gui pad input with native events
  • improves sig_ctx handling, sys_net logging and fixes udpp2p protocol
  • Block Rosetta on macOS 14.0, 14.1, and 14.2
  • Fix Apple Clang build
  • gl: Add FSR upscaling
  • xaudio2: use system library instead of xaudio2redist
  • Misc: Update FW Latest Version
  • Add check for score transactions being reused
  • SPU LLVM...

Pobieranie:
Zaloguj lub Zarejestruj się aby zobaczyć!


 
Do góry