WinAntiRansom Explorer

virophage

Bardzo aktywny
Dołączył
1 Lipiec 2010
Posty
200
Reakcje/Polubienia
22
Miasto
Pomorze
Ircus napisał:
virophage napisał:
Ircus napisał:
Jeszcze jak byś napisał jaki masz system i myszkę bo ten problem jest związany z myszką !
Witam :)
@Ircus możesz napisać więcej o co chodzi z ta "myszka" ? szukałem w necie i nic nie znalazłem , próbowałem już prawie wszystkiego a problem występuje nadal :scratch tak w skrócie, to aplikacja "WAR_TrayApp" w menadżerze gdy podejdzie do 50 % porostu się "chowa" w tray i po spadku % pokazuje :) nie wiem czym to jest związane i jeszcze jedno, jak wyłączę w tray tą ikonkę i odpalę softa z pulpitu( program działa lecz brak ikony w tray ) problemu z wysokim zużyciem CPU nie ma :)
Dostałem tą odpowiedź z supportu "If you open Control Panel and then click on Mouse you'll get the Mouse
Properties dialog.
Please click on the Pointer Options tab.
The bottom option is "Show location of pointer when I press the CTRL key".
If that is checked and you do not want it, please uncheck it.

We will be running some tests here to see if that is the culprit. It could
be the flashing icon also causes the mouse the flash in that manner if that
item is checked."
Tyko że u mnie obciążenie systemu w normie ,tylko problem z ikonką w tray i w koło myszki co chwilę pokazuje się kółeczko w obrębie strzałki!!

Dzięki z odp. :)
U mnie występuje problem podobny jak z wczesna beta tego programu a mam przecież finalna :)
Poczekam może coś na zagranicznych forach napiszą lub na kolejna wersje .Dzięki z odp. :)
 

virophage

Bardzo aktywny
Dołączył
1 Lipiec 2010
Posty
200
Reakcje/Polubienia
22
Miasto
Pomorze
@Ircus

Rozwiązałem swój problem z ikoną WAR_TrayApp w tray była ona nie dostępna (Chowała się ,duże obciążenie CPU) Po prostu z innej wersji (2015.11.185) skopiowałem WAR_TrayApp.exe i wrzuciłem zamieniając do 2015.12.248 obecnej, reset systemu i Problem zniknął całkowicie, program zaczął działać super (testowane instalacja softów) :) Jak masz problem z w tray z ikoną daj znać wrzucę linka .Pisałem do supportu o tym problemie i zamianie. Rozwiązanie może tymczasowe ale do nowszej wersji jak znalazł :)

Przed chwila odpisali mi z supportu jest nowa wersja :)


Zaloguj lub Zarejestruj się aby zobaczyć!
 
Do góry