CarTon
Bardzo aktywny
Według naukowców, u większości ludzi najwcześniejsze wspomnienia dotyczą okresu 3-4 roku życia. Deweloperzy ze studia Krillbite proponują cofnięcie się jeszcze głębiej - do okresu bardzo wczesnego dzieciństwa, gdzie brak jest wyraźnego podziału na świat realny i wyimaginowany.
Główny bohater, w którego przyjdzie nam wcielić się w Among the Sleep, ma zaledwie dwa lata.
Pewnego wieczoru berbeć budzi się ze snu i ku swemu przerażeniu odkrywa, że w jego otoczeniu dzieją się niesamowite rzeczy. Przestraszony malec ucieka z domu ciągnąc za sobą pluszowego misia.
Twórcy określają swoją grę mianem „interaktywnego doświadczenia”. Akcja gry ukazana jest z perspektywy pierwszej osoby (FPP), co powinno wzmocnić nastrój grozy. W trakcie zabawy trzeba będzie poradzić sobie z rozmaitymi przeszkodami fizycznymi i psychicznymi, których jako dorośli często nawet nie jesteśmy świadomi.
Główny bohater, w którego przyjdzie nam wcielić się w Among the Sleep, ma zaledwie dwa lata.
Pewnego wieczoru berbeć budzi się ze snu i ku swemu przerażeniu odkrywa, że w jego otoczeniu dzieją się niesamowite rzeczy. Przestraszony malec ucieka z domu ciągnąc za sobą pluszowego misia.
Twórcy określają swoją grę mianem „interaktywnego doświadczenia”. Akcja gry ukazana jest z perspektywy pierwszej osoby (FPP), co powinno wzmocnić nastrój grozy. W trakcie zabawy trzeba będzie poradzić sobie z rozmaitymi przeszkodami fizycznymi i psychicznymi, których jako dorośli często nawet nie jesteśmy świadomi.
Zaloguj
lub
Zarejestruj się
aby zobaczyć!