Bardzo aktywny
Członek Załogi
Administrator
Reakcje/Polubienia
Miasto
Gdzieś w Polsce
HippoEDIT za darmo

box_shot120x1202.jpg
Zaloguj lub Zarejestruj się aby zobaczyć!
1.60 na GAOTD

HippoEDIT jest rozbudowanym, szybkim i łatwym w użyciu edytorem tekstu przeznaczonym głównie dla zaawansowanych użytkowników i programistów. Nowoczesny i zarazem lekki interfejs użytkownika obsługuje różne style, system kart, wbudowaną przeglądarkę internetową, eksplorator plików, Menadżer projektów, integrację z zewnętrznymi narzędziami oraz zapewnia wiele inteligentnych funkcji edycji tekstu.
HippoEDIT is Windows text editor for programmers and power users. One can use it as full featured IDE with support of projects, external tools and auto completion, or as simple source code viewer for web browsers and shell. With HippoEDIT, you can open large log files, view and edit Unicode texts, open files in different encoding and line break styles.
Editor has syntax highlighting and code outlining support for many programming languages, plugins extending the editor with new functionality (FTP Explorer, File Explorer, Spell Checker, Emmet and JS Beautifier, HTML Tools, XML Pretty Print, Live Colors etc.) and color schemes. HippoEDIT has many unique features that you will not find in other editors, which may speed up and simplify your work. Such as Hierarchy and Navigation bar, Colored Braces and Guides, inline color and image previewers, Intelligent Smart Highlight, Code Hints, Fuzzy search, User Text Highlighting, Multi-Clipboard, and Workspaces etc.

A

Anonymous

W paczce promocyjnej znajdował się plik Activate z licencją, która jest kopiowana do rejestru. Jeśli komuś się nie udało ją wyciągnąć, może ten plik binarny utworzyć w sposób następujący:

Tablice Rejestracyjne do Windows 8.1/64:

Do góry