KONKURS !!! Cyberlink PowerDVD 17 Ultra

Status
Zamknięty.

andyxa

Bardzo aktywny
Fąfel
Reakcje/Polubienia
box_PDVD17_ultra.png

Dzięki życzliwości Pana Joyce z Cyberlink , któremu dziekuję do wygrania jest nowe dziecko Cyberlika
PowerDVD 17 Ultra !

IYDGAbk.jpg

PowerDVD jest towarzyszem dla komputerów i systemów domowej rozrywki must-have. Jest mnóstwo unikalnych cech, filmów, muzyki i zdjęć niezbędnych do stworzenia niewiarygodnie wciągającą wzrok i jakość dźwięku. A dla ludzi szukających stworzyć atmosferę kina w ich własnych domach, PowerDVD ma teraz pierwsza na świecie technologia niezbędna, aby zmaksymalizować swój potencjał telewizory 4K i HDR!

Must-have dla komputerów i telewizorów
PowerDVD_d_Designed_for.jpg

With dedicated modes for optimized entertainment on both computers and big-screen TVs, PowerDVD has the flexibility needed to ensure relaxed viewing whether you’re sitting next to a keyboard, or 10 ft. away on your sofa.

Prawdziwie Immersive Rozrywka
If you want the absolute best possible picture and sound, PowerDVD is where you'll find it – unique audio-visual enhancements with TrueTheater®, along with a brand new ultra-realistic VR experience for those who like cutting-edge entertainment.
Niezbędny do kina domowego
One player to rule them all! When it comes to playing everything, PowerDVD is streets ahead of the pack. On top of unmatched disc, file, and online playback, there’s premium audio and wireless media casting—the perfect media center

aLzrfmI.jpg

PowerDVD_b_TV_Mode.jpg

Incredible Ultra HD Blu-ray Odtwarzanie

Once again PowerDVD leads the way, bringing the latest in high-resolution video technology to ensure you can enjoy the ultimate in Ultra HD 4K home entertainment. Ultra HD Blu-ray is as great a jump from Blu-ray, as Blu-ray was from DVD. It's the best that 4K home cinema gets!

HDR 10 - Brighter

Experience the next big leap in picture quality; brighter, more vivid colors and better contrast.
Doświadczenie lepsze od oryginalnej jakości z TrueTheater
TrueTheater HDR - Darker Darks, Richer Colors NEW
Creates HDR video from standard dynamic range content for better viewing on HDR displays.
TrueTheater® Color UNIQUE
Intelligently analyzes video footage and optimizes hues and vibrancy, creating a true-to-life viewing experience.
TrueTheater® Sound UNIQUE
Enjoy a richer, fuller audio environment by enhancing bass, vocal range, reverb and boosting volume.
VR - The Future is Now
Immerse Yourself in VR with support for Oculus Rift and HTC Vive headsets, PowerDVD is the must-have player for the next-generation in multimedia entertainment. Explore new worlds in 360° video and photos. New 3D-360 video support makes the whole experience feel even more real!
Filmy YouTube w wysokiej jakości
PowerDVD is the best way to save videos from YouTube to your PC so you can watch them offline, or transfer them to your phone to save on data charges. You can even pin 4K and 360 videos!
It's also a great way to add to your music collection – PowerDVD can rip audio tracks from any video and save them as music files!

PowerDVD_b_Lossless_Quality.jpg

więcej info
Zaloguj lub Zarejestruj się aby zobaczyć!

porównanie wersji
Zaloguj lub Zarejestruj się aby zobaczyć!

Zasady konkursu
1.Napisz komentarz ,dlaczego do Ciebie ma trafić Cyberlink PowerDVD 17 Ultra
2.Komentarz w języku ojczystym
3.W konkursie mogą brać udział użytkownicy zarejestrowani przed ogłoszeniem konkursu
4. Zakończenie konkursu 8.05.2017

Zwycięzcę wyłoni portal Random i będzie miał 24 godz. na potwierdzenie wygranej na PW
Powodzenia

Ostatnia edycja:

qwer0

Świeżak
Reakcje/Polubienia
Dzięki za ten konkurs. To w/g mnie najlepszy program do oglądania filmów w wysokiej rozdzielczości. Kino domowe w najlepszej jakości.

Pozdrawiam

E

eufrasiox

Power dvd is the best program
To watch movies
Also to download from you tube
I would like to win
Thank you

tarekma7

Bardzo aktywny
Reakcje/Polubienia
Thanks a lot for the giveaway. Cyberlink PowerDVD 17 is the ultimate media center, that have all movie, music and photo features essential to fully enjoy all media content with the best video and sound quality. It can be used to play online videos as youtube and vimeo. In addition, it has a built-in TV mode which offers a cinema-quality movie experience being optimized for big-screen displays

M

mohammadwasi7861

This is simple and great product, I like it very much because any high resolation format it support and help me prevent to download additional palyer for 4K, hope to win.

Thanks

cwaniak z pekałesu

Bardzo aktywny
Reakcje/Polubienia
Wow! Ale gratka! Program jest debeściarski... Przystępuję do konkursu pomimo, że mam już PowerDVD, ale posiadana wersja czyli v.16 w przeciwieństwie do v. 17 nie daje możliwości oglądania filmów w 4K a pomału zaczynam się do tego przygotowywać... Dziękuję za możliwość wzięcia udziału w Konkursie. Już nie mogę się doczekać ogłoszenia wyników...

rafalp86

Bardzo aktywny
Zasłużony
Reakcje/Polubienia
Wow:szok funkcje tego odtwarzacza filmów dla mnie robią spore wrażenie, odtwarzanie wiele plików wideo,muzyki, formaty MKV, Blu-Ray, DVD,You-Tube oraz wsparcie dla 4K. Dla fana oglądania filmów obowiązek. Zgłaszam się na losowanie.

Zawisza Czarny

Bardzo aktywny
Zasłużony
Reakcje/Polubienia
Myślę że trzeba pomyśleć przyszłościowo. Współczesne TV + komputer i filmy ten zestaw z pewnością potrzebuje tego programu.
Biorę udział w konkursie.

slawus

Wygadany
Reakcje/Polubienia
Dzięki za program! Nigdy nie miałem takiego programu na swoim kompie. Niestety program telewizyjny mnie już nudzi, więc warto może zacząć oglądać coś "swojego" za pośrednictwem bardzo dobrego programu!

I

Infinity

I need this, so I can download videos and watch them offline with high quality.
Thanks for the giveaway.

kaskader1968

Świeżak
Reakcje/Polubienia
Bardzo ciekawy program , dzięki któremu można zarządzać na komputerze całą zawartością multimedialną . Chętnie przystępuje do konkursu .

S

sterchin

Thanks for the giveaway.
One of my favorite players.
The program has all the digital functions inherent in the hardware DVD player: image scaling, continuous playback of the selected episode, setting of markers for fast search of a certain scene, accelerated viewing.

scot

Bardzo aktywny
Reakcje/Polubienia
Thank you for this opportunity.

CyberLink's unique TrueTheater enhancements improve the quality of even Blu-ray and hi-def video, and the difference it
makes to watching movies on your big screen TV has to be seen with your own eyes to be believed.
It lets you recreate the atmosphere of a cinema in your own home.

paulbond

Świeżak
Reakcje/Polubienia
Super program. Nie posiadam nagrywarki Blu-ray a ten program otwiera wszystkie obrazy ISO Bluray i to do tego z pełną obsługą menu. Warto by było wygrać ten multimedialny kombajn. Po za tym za pomocą Cyberlink PowerDVD 17 Ultra można przeglądać programy telewizyjne na komputerze.

FrantiQ

Bardzo aktywny
Reakcje/Polubienia
Bardzo dobry program. Używałem kiedyś jego okrojonej wersji która była dołączona do mojego lapka HP, zdecydowanie poprawiał jakość obrazu z avi czy DVD. Sporo się od tego czasu zmieniło, wiele funkcji doszło, jestem ciekaw jak śmiga ta nowa wersja. Zgłaszam się do konkursu, ten program to must have :)

Status
Zamknięty.
Do góry