KonkursPZD Konkurs ! / Giveaway Kerish Doctor 2017

Status
Zamknięty.

SumG

Nowy użytkownik
Reakcje/Polubienia
Kerish Doctor 2017 is one of the safest way to clean and protect your privacy. It cleans junk files, boost internet speed, clean duplicate files and folders efficiently. This application is very handy to operate. It will recommend how to improve your PC performance after a full scan.. that is great
My Share: Facebook
Zaloguj lub Zarejestruj się aby zobaczyć!

Twitter

RIM7

Nowy użytkownik
Reakcje/Polubienia
Because, this program is distributed for half a year, and here three years! Very good program, there are a lot of good reviews on the Internet about it.
I'm Russian, I'm writing a translator through Google, sorry.

tregs_beales

Bardzo aktywny
Reakcje/Polubienia
Thank you angellomichel387 for this great giveaway! :yes master

Kerish Doctor is one of the best programs for health care of computer in real-time, cleaning junk files, improve performance, protect against threats and vulnerabilities, as well as full control of the Windows system.
The Smart Update system timely updates the applications databases and algorithms that are constantly improved by their experts. Thanks to this system, the efficiency of the solution increases from day to day and makes it the most promising product of its type.
Kerish Doctor 2016 is a comprehensive computer maintenance solution based on some of the most innovative technologies available in this field. It will work without any user intervention throughout the year and look after the system automatically.
  • It makes use of the best security algorithms to provide advanced security & safety.
  • The use of latest technologies helps the software to clean irrelevant cache or junk files from the system.
  • This software is updated on a regular basis by its expert whenever my computer is connected to the internet.
  • It provides a range of tool needed for maintenance of my pc system.
I already use Kerish Doctor & love the way it cleans & repairs without any fuss. This is the best Cleaner & Optimizer software available at a very affordable price. I have a small time left on my existing license & so I want to win Kerish Doctor.

Ostatnia edycja:

Jerzy53

Świeżak
Reakcje/Polubienia
Kerish Doctor jest SUPER. Korzystam z niego już trzeci rok i nigdy mnie nie zawiódł, posiada wiele funkcji i jest prosty w obsłudze. Przywiązałem się do niego i chciałbym pozostać z nim przynajmniej przez najbliższe trzy lata. Polecam wszystkim. Pozdrawiam

william1955

Świeżak
Reakcje/Polubienia
Chciałbym wygrać ten program.
Mam pod opieką PC z mocno "poturbowanym" Windowsem 7.
Gdyby to był taki zwykły PC do zabawy, to po prostu bym windowsa przeinstalował.
Niestety, funkcjonuje tam oprogramowanie, którego nie można przeinstalować.
Zwykłe metody naprawy nie pomagają.
Mam nadzieję, że tak reklamoway Kerish Doctor mógłby pomóc w reanimowaniu PC.

jan13

Bardzo aktywny
Reakcje/Polubienia
Chcę wygrać ten program gdyż jest najlepszy w swej kategorii,przynajmniej ja tak uważam.Nie bez znaczenia są częste aktualizacje, a są one automatyczne.Dodatkowa zaleta to praca w tle bezkolizyjna z innymi programami.Mnogość funkcji pozwala na pełne zarządzanie i optymalne ustawienie systemu i to w pełni bezpiecznie co potrafi niewiele innych narzędzi.

Orion

Bardzo aktywny
Zasłużony
Reakcje/Polubienia
Miasto
somewhere in cyberspace....
Od długiego czasu używam tego programu wygranego w konkursie i chętnie bym przedłużył jego użytkowanie na kolejne 3 lata.
Z wszystkich programów do optymalizacji i konserwacji systemu których dotąd używałem ten uważam za najlepszy ze względu na bezproblemowe działanie w tle (odpal i zapomnij) oraz częste aktualizacje.
Dziękuję angellomichel387 za konkurs i Kerish Product General Manager za ufundowanie licencji

Ostatnia edycja:
G

Galaxy2000

Thanks for the great giveaway!

I would like to get a license for Kerish Doctor 2017 because

Kerish Doctor 2017 is a comprehensive tool & one of the best programs for health care of computer in real-time for comprehensive maintenance and optimization of the Windows family. It has a wide range of useful features to repair common operating system problems, clean my computer from unnecessary files, manage my installed applications, services, and cleaning junk files, improve performance, protect against threats and vulnerabilities, as well as full control of the Windows system. The program will prevent crashes, fix system errors, clear away digital "trash", and optimize and protect your computer. The best optimizer for Windows since it has many features and advises to optimize, what network optimizer like more complete analysis of the system.

Hope to win this great!

Daniel Hidalgo

Nowy użytkownik
Reakcje/Polubienia
Kerish Doctor 2017 is one of the most indispensable del programs for windows, it is surprising its capacity and proactivity to maintain in good condition my operating system, from the cleaning of temporary files and configuration of the network until the update of programs and correction of vunerabilities.
The first time I found this program I could not believe its great and good work for my system. For me, it is indispensable del.

Ostatnia edycja:

jasonX

Bardzo aktywny
Reakcje/Polubienia
The optimizer alone is the one way of safely keeping tabs with your system while you go along your day to day activity. Install and leave application that will check and turn-out all that is bad and inefficient in your system and improve it for your comfort. System wise it will integrate openly and check very detail of you system and see to it that it is optimized. Thanks for this contest.

senior38

Bardzo aktywny
Zasłużony
Reakcje/Polubienia
Miasto
Świętokrzyskie
Na wstępie serdecznie dziękuję ofiarodawcy za tak wspaniały konkurs.Program bardzo dobry,podobny a może lepszy od TuneUp,który w tej chwili jest w posiadaniu AVG i cena jego jest dość wysoka na moją kieszeń,dlatego startuję w konkursie Kerischa i myślę że dopisze mi szczęście i wygram go i będę się cieszył z jego funkcjonowania na moim laptopie.

Tomnord15

Bardzo aktywny
Zasłużony
Reakcje/Polubienia
Miasto
Wrocław
Testowałem Kerish Doctor na swoim komputerze i wg. mnie to najlepszy program do optymalizacji i konserwacji systemu, a dlaczego chcę wygrać? Ponieważ ten program jako jedyny NIC zupełnie nie zepsuł w moim systemie w przeciwieństwie do innych tzw. wiodących programów tego typu. Na uwagę zasługuje pełna automatyzacja, powiadomienia głosowe i tryb game mode, który działa u mnie lepiej niż. np. Razer Game Booster. Ten program to mistrzostwo świata. Dziękuję bardzo za ten konkurs.

Zeno

Bardzo aktywny
Fąfel
Reakcje/Polubienia
Dzięki @angellomichel387 za konkurs. :dziękuę
100 licencji - to już drugi taki konkurs, ale nadal robi wrażenie. :)
Używam programu i jestem z niego zadowolony. Działa sprawnie, jest w pełni zautomatyzowany, ładne GUI, jest szybki. Pani odzywająca się w programie ma przyjemny tembr głosu. Wszystko fajnie, więc chętnie przedłużyłbym licencję. Powodzenia.

Ἄρης

Bardzo aktywny
Zasłużony
Reakcje/Polubienia
Zwykle nie mam zaufania do programów typu "kombajn", ale po zapoznaniu się z opiniami dotyczących programu Kerish Doctor 2017 postanowiłem wypróbować i...jestem bardzo zadowolony. Program przede wszystkim robi to co obiecuje. Czyści, usprawnia, niepsuje. System działa żwawiej, stabilnie, zwalnia się także miejsce na dysku. Szkoda że trial działa tylko 15 dni, bo chętnie współpracowałbym z tym programem nadal..
Dziękuję angellomichel387 za konkurs, Pozdrawiam :)

Emmers

Bardzo aktywny
Ekspert
Reakcje/Polubienia
Miasto
Hajnówka
Mam ten program na moim komputerze ale chciałbym go wygrać dla mojego serdecznego przyjaciela Sławka chorego na stwardnienie rozsiane, On sam z racji choroby nie uczestniczy czynnie w żadnym forum i nie bierze udziału w konkursach, Pozdrawiam

Status
Zamknięty.
Do góry