Bardzo aktywny
Członek Załogi
Administrator
Reakcje/Polubienia
Miasto
Gdzieś w Polsce
macrorit-partition-extender-server-free-lifetime-upgrade.png
Macrorit Partition Extender Server v2.3.1
Zaloguj lub Zarejestruj się aby zobaczyć!

Macrorit Partition Extender Server umożliwia rozszerzanie partycji systemowych serwera przy użyciu bezpiecznego i szybkiego algorytmu. Dzięki Macrorit Partition Extender Server będziesz mógł rozszerzać partycje systemowe serwera w Windows Server 2003, Windows Server 2008 i innych serwerowych systemach operacyjnych, zarówno 32-bitowych, jak i 64-bitowych. A dzięki funkcjom ochrony przed awariami Macrorit Partition Extender Server gwarantuje, że dane na partycji pozostaną nienaruszone, nawet jeśli zaniknie zasilanie lub konieczne będzie wyłączenie serwera.

Zaloguj lub Zarejestruj się aby zobaczyć!

hakah

Bardzo aktywny
Reakcje/Polubienia
Sorry, can you please tell me how I can remove the recent license data stored in the Program as it still shows the old license record after newly install of v2.3.1 ? I uninstall the program with Revo Uninstaller and reinstall again and it keeps on showing the old license data.
Sincerely hope you can assist to remove the license data stored and thanks for the assistance!

Grandalf

Bardzo aktywny
Członek Załogi
Reakcje/Polubienia
Sorry, can you please tell me how I can remove the recent license data stored in the Program

But why if they write: "This promotion can be used to upgrade or extend an existing license."

And do you really need a program designed for servers?

Do góry