A
Anonymous
Witam!
Mam następujący problem. Gdy chcę wydrukować jakiś dokument Worda lub Excela pokazuje mi się okienko, że nie mam zainstalowanej żadnej drukarki! Mam zainstalowaną HP DeskJet F735. Mogę drukować normalnie JPG-i, PDF-y itp. problem dotyczy tylko Office'a.. Dodam, że wczoraj było OK, a ja niczego nie zmieniałem. Przywracanie systemu niczego nie zmienia, odinstalowanie drukarki i zainstalowanie od nowa też nie pomaga.. Niestety w Internecie jest parę podobnych tematów, ale nic nie pomaga..
Z góry dzięki za pomoc
P.S. Zainstalowałem LibreOffice 3 i dokumenty Worda otwarte w tym programie mogę drukować normalnie...
Mam następujący problem. Gdy chcę wydrukować jakiś dokument Worda lub Excela pokazuje mi się okienko, że nie mam zainstalowanej żadnej drukarki! Mam zainstalowaną HP DeskJet F735. Mogę drukować normalnie JPG-i, PDF-y itp. problem dotyczy tylko Office'a.. Dodam, że wczoraj było OK, a ja niczego nie zmieniałem. Przywracanie systemu niczego nie zmienia, odinstalowanie drukarki i zainstalowanie od nowa też nie pomaga.. Niestety w Internecie jest parę podobnych tematów, ale nic nie pomaga..
Z góry dzięki za pomoc
P.S. Zainstalowałem LibreOffice 3 i dokumenty Worda otwarte w tym programie mogę drukować normalnie...