Biuro Vole Word Reviewer Profession / Ultimate Edition za darmo

Tadek59

Bardzo aktywny
Fąfel
Reakcje/Polubienia
Witam !

Już niedługo na Bits Du Jour za darmo Vole Word Reviewer Profession Edition

Link i info :

Zaloguj lub Zarejestruj się aby zobaczyć!

:)

Kamelka

Bardzo aktywny
Członek Załogi
Administrator
Reakcje/Polubienia
Miasto
Gdzieś w Polsce
Tadek59 napisał:
Witam !

Już niedługo na Bits Du Jour za darmo Vole Word Reviewer Profession Edition
:)

Promo ruszyło.

4447.jpg
Vole Word Reviewer Profession Edition

Vole Word Reviewer Profession Edition umożliwia dodawanie notatek tekstowych i multimedialnych do dowolnego dokumentu programu Microsoft Office Word bez zmiany pliku. Z Vole Word Reviewer Profession Edition nie musisz używać wysuwania i oznaczania wersji dokumentu twardego dokumentu programu Word, ani nie musisz ryzykować zepsuć stronicowania czy formatowania, zmieniając plik. W rzeczywistości Vole Word Reviewer Profession Edition wykracza poza te dwa clunky metody adnotacji, aby przynieść Ci następną generację znaczników dokumentów Word - jeden, który zawiera tekst, obrazy, audio i wideo w swoim arsenale narzędzi!
Podczas przeglądania zaznaczonego dokumentu w Vole Word Reviewer Profession Edition jest wyświetlany oryginalny dokument wraz z wszystkimi notatkami w oknie równoległym. Z intuicyjnym interfejsem, zadokowanymi oknami, sześcioma stylami wyświetlania i asystentem czasowym, Vole Word Reviewer Profession Edition musi stać się częścią twojej wydajnej pracy!

Vole Word Reviewer Profession Edition lets you add text and media notes to any Microsoft Office Word document without changing the file. With Vole Word Reviewer Profession Edition, you don’t have to resort to printing out and marking up a hardcopy version of a Word document, nor do you have to risk messing up pagination or formatting by making changes to the file. In fact, Vole Word Reviewer Profession Edition goes beyond these two clunky annotation methods to bring you the next generation of Word doc markup – one that includes text, images, audio, and video in your arsenal of tools!
When you view a marked up document in Vole Word Reviewer Profession Edition, you’re presented with the original document accompanied by all of the notes in a parallel window. With an intuitive interface, docked windows, six display styles, and a timer assistant, Vole Word Reviewer Profession Edition needs to become part of your productive workflow today!

Do góry